Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
doc. Ing.
Ph.D.
FP, VR FP – proděkanka pro strategii a rozvoj Právnické fakulty Masarykovy univerzity
tomaskova@vutbr.cz
Odeslat VUT zprávu
2022
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Impact of Cooperation Flexibility on Innovation Flexibility in SMEs. Equilibrium-Quarterly Journal of Economics and Economic Policy, 2022, vol. 17, no. 2, p. 533-566. ISSN: 1689-765X.Detail
2020
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. THE IMPACT OF INNOVATION FLEXIBILITY ON INNOVATION PERFORMANCE IN SMALL AND MEDIUM MANUFACTURING COMPANIES. In Proceedings of the 8th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2020. p. 245-257. ISBN: 978-80-245-2378-1.Detail
HÜBNEROVÁ, Z.; TOMÁŠKOVÁ, E.; BEDNÁŘ, J. Identification of Interfunctional Coordination Items Important for Business Performance of SMEs. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2020, vol. 68, no. 1, p. 169-179. ISSN: 1211-8516.Detail
2019
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Do environmental and ethical aspects of interfunctional coordination lead to smaller business performance?. Technological and Economic Development of Economy, 2019, vol. 25, no. 6, p. 1282-1292. ISSN: 2029-4921.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. INNOVATION AND FLEXIBILITY IN SERVICES PROVIDED BY MANUFACTURING COMPANIES. In Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2019. p. 947-956. ISBN: 978-80-245-2316-3.Detail
2018
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Drivers for Smart Servitization in Manufacturing Companies. AGRIS on-line Papers in Economics and Informatics. Česká zemědělská univerzita v Praze GA IN, 2018, vol. 10, no. 3, p. 57-68. ISSN: 1804-1930.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Data Gained from Smart Services in SMEs–Pilot Study. In Computational and Statistical Methods in Intelligent Systems. CoMeSySo 2018. Advances in Intelligent Systems and Computing. Advances in Intelligent Systems and Computing. Springer, Cham. Zlín: Springer, Cham, 2018. p. 183-200. ISBN: 978-3-030-00210-7. ISSN: 2194-5357.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. INTERFUNKČNÍ KOORDINACE V ŠIRŠÍM POJETÍ A NABÍDKA SLUŽEB“. Scientific Papers of the University of Pardubice-Series D-Faculty of Economics and Administration, 2018, roč. 26, č. 44, s. 233-244. ISSN: 1804-8048.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. The Impact of Service Offering on Business Performance in Electrical Engineering Companies. European Research Studies Journal, 2018, vol. 21, no. 4, p. 92-108. ISSN: 1108-2976.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L.; BEDNÁŘ, J. Synergy of interfunctional coorgination and services in companies producing electrical equipment and electronic components in the Czech Republic: pilot study. Oeconomia Copernicana, 2018, vol. 9, no. 3, p. 451-459. ISSN: 2083-1277.Detail
2016
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Interfunctional Coordination of Service Offering Provided by Manufacturers. Inzinerine Ekonomika-Engineering Economics, 2016, vol. 27, no. 5, p. 519-526. ISSN: 1392-2785.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Trendy v nabídce doprovodných služeb a v koordinaci podniku. MM Průmyslové spektrum, 2016, č. 7,8, s. 22-23. ISSN: 1212-2572.Detail
2015
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Trends in Customer Services and Interfunctional Coordination at Manufacturers of Electrical Equipment. In 20th International Scientific Conference "Economics and Management 2015". Procedia Social and Behavioral Sciences. 2015. no. 213, p. 677-682. ISSN: 1877-0428.Detail
2014
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. MARKET ORIENTATION AND STRATEGIC BEHAVIOUR AT HIGH-TECH COMPANIES. E & M Ekonomie a Management, 2014, vol. 17, no. 4, p. 86-100. ISSN: 1212-3609.Detail
2013
BARTOŠEK, V.; TOMÁŠKOVÁ, E. Interfunctional Coordination from Company Functions Point of View. Acta academica karviniensia, 2013, vol. 13, no. 3, p. 5-17. ISSN: 1212-415X.Detail
2012
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Orientace na konkurenci u hi-tech podniků. Trendy ekonomiky a managementu, 2012, roč. VI, č. 10, s. 45-53. ISSN: 1802-8527.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Interfunctional Coordination at Hi-Tech Firms. Inzinerine Ekonomika-Engineering Economics, 2012, vol. 23, no. 1, p. 70-76. ISSN: 1392-2785.Detail
2010
ŠIMBEROVÁ, I.; TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. High Technology Sector in the Czech republic: Market Orientation and Corporate Culture. In The 6th International Scientific Conference Business and Management 2010. Business and Management. Selected paper. Litva: Vilnius Gediminas Technical University, 2010. no. 1, p. 488-493. ISBN: 978-9955-28-311-9. ISSN: 2029-4441.Detail
2009
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. VÝZNAM DOPROVODNÝCH SLUŽEB V PRŮMYSLU. MM Průmyslové spektrum, 2009, roč. 5, č. 1-2, s. 48-49. ISSN: 1212-2572.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Vytváření strategie doprovodných služeb v průmyslu. MM Průmyslové spektrum, 2009, roč. 5, č. 3, s. 48-49. ISSN: 1212-2572.Detail
2007
TOMÁŠKOVÁ, E.; ŠIMBEROVÁ, I.; KAŇOVSKÁ, L.; CHALUPSKÝ, V. The Method of Measuring Market Orientation. In EIBA 2007. 1. Catania, Itálie: European International Business Academy, 2007. 64 p.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. MODELY VÝZKUMU TRŽNÍ ORIENTACE. In Management, Economics and Business Development in the new European Conditions. Brno: VUTv Brně, FP, 2007. s. 38-39. ISBN: 978-80-7204-532-7.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Marketing služeb - trendy v doprovodných službách. Marketing a komunikace, 2007, roč. 16., č. 3, s. 8-9. ISSN: 1211-5622.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?. MM Průmyslové spektrum, 2007, roč. 3, č. 3, s. 88-89. ISSN: 1212-2572.Detail
CHALUPSKÝ, V.; KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.; ŠIMBEROVÁ, I. MARKET ORIENTATION IN HI-TECH FIRMS. In research in the area of economics and company management. 2007. Brno: Brno University of Technology, 2007. p. 1-8. ISBN: 978-80-214-3482-0.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Marketing communication of small and medium enterprises. In Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela, Bánská Bystrica: Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela, 2007. s. 41-41. ISBN: 978-80-8083-407-4.Detail
2006
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami. Marketing inspirations, 2006, roč. 1, č. 2, s. 20-25. ISSN: 1336-796X.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Trendy v marketingu doprovodných služeb. In Praha, VŠE v Praze Mezinárodní vědecká konference Nová teorie ekonomiky a managementu organizací: VŠE v Praze, 2006. s. 591-602. ISBN: 80-245-1091-X.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Jak získávat informace potřebné pro exportní marketing?. MM Průmyslové spektrum, 2006, č. 10, s. 94-95. ISSN: 1212-2572.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Tržní orientace - nový směr vývoje marketingu?. Marketing a komunikace, 2006, roč. 16., č. 3, s. 12-14. ISSN: 1211-5622.Detail
2004
TOMÁŠKOVÁ, E. The application of market orientation at the civil engineering companies. In Juniorstav. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební, 2004. ISBN: 80-214-256.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E. The managerial gaps impeded the better using of market orientation at the Czech companies. In 8th International Konference of Doctoral Students. Brno: Vysoké učení technické v Brně, 2004. ISBN: 80-2147-2677-2.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E. Research of market orientation within the Czech industrial companies with the using of MKTOR scale. In Conference proceedings: Business and Economic Development in Central and Eastern Europe in the Period of Joining to the European Union. Brno: Vysoké učení technické, 2004.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E. The contribution of market orientation to acquirement of competitive advantage. In International Scientific Conference - Business Development and European Community. Brno: Brno University of Technology, 2004. ISBN: 80-214-2661-6.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; NÝVLTOVÁ, R.; KOLEŇÁK, J.; TOMÁŠKOVÁ, E. The Opportunity for maintenance of competitive position of companies. In Kaunas: Vilnius University Kaunas, Faculty of Humanities, 2004. ISBN: 9986-19-625-6.Detail
KOLEŇÁK, J.; NÝVLTOVÁ, R.; TOMÁŠKOVÁ, E. The Opportunity For Maintenance Of Competitive Position Of Companies In CEEC Regions On The European Market. In The 4th International Conference for Master and Doctoral Students on Society and Consumption: Economic - Managerial and Social - Cultural Factors. Conference Proceedings. Kaunas: Kaunas: Vilnius University, Kaunas Faculty of Humanities, 2004. 1 p. ISBN: 9986-19-618-3.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích. In New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship: VUT v Brně, FP, 2004. ISBN: 80-214-2753-1.Detail
2003
TOMÁŠKOVÁ, E. Tržní orientace = orientace na zákazníka?. In MendelNet. Mendelova zemědělská a lesnická univerzita: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2003. 3 s. ISBN: 80-7302-045-9.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E., SÝKOROVÁ, L. Vliv marketingu na optimalizaci přepravních toků při likvidaci použitých výrobků. In doplnit. 2003.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E. MARKETING VERSUS TRŽNÍ ORIENTACE. In doplnit. 2003.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE U STAVEBNÍCH FIREM. In 5. Odborná konference doktorského studia s mezinárodní účastí. 2003. 4 s.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. The importance of marketing for management in mechanical engineering. In doplnit. Herceg Novi, Yugoslavia: 2003. 7 p.Detail
2002
TOMÁŠKOVÁ, E. Tržní orientace firem. In Přínosy vědeckých disciplín pro rozvoj ekonomiky. Brno: FP, Vysoké učení technické v Brně, 2002. 6 s. ISBN: 80-214-2274-2.Detail
*) Citace se generují jednou za 24 hodin.