Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
Originální název
Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích
Anglický název
The usage of market orientation and customer services in the Czech companies
Druh
Stať ve sborníku v databázi WoS či Scopus
Originální abstrakt
Článek je zaměřen na popis dvou důležitých trendů marketingu, a to tržní orientace a doprovodné služby.
Anglický abstrakt
The paper describes two important trends in marketing field - market orientation and providing of customer services for customers.
Klíčová slova
tržní orientace, doprovodné služby, české podniky
Klíčová slova v angličtině
market orientation, customer services, Czech companies
Autoři
Vydáno
21.10.2004
Nakladatel
VUT v Brně, FP
Místo
New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship
ISBN
80-214-2753-1
BibTex
@inproceedings{BUT16772, author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích", year="2004", publisher="VUT v Brně, FP", address="New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship", isbn="80-214-2753-1" }