Detail publikačního výsledku

Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích

KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.

Originální název

Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích

Anglický název

The usage of market orientation and customer services in the Czech companies

Druh

Stať ve sborníku v databázi WoS či Scopus

Originální abstrakt

Článek je zaměřen na popis dvou důležitých trendů marketingu, a to tržní orientace a doprovodné služby.

Anglický abstrakt

The paper describes two important trends in marketing field - market orientation and providing of customer services for customers.

Klíčová slova

tržní orientace, doprovodné služby, české podniky

Klíčová slova v angličtině

market orientation, customer services, Czech companies

Autoři

KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.

Vydáno

21.10.2004

Nakladatel

VUT v Brně, FP

Místo

New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship

ISBN

80-214-2753-1

BibTex

@inproceedings{BUT16772,
  author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}",
  title="Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích",
  year="2004",
  publisher="VUT v Brně, FP",
  address="New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship",
  isbn="80-214-2753-1"
}