Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
Originální název
Vytváření strategie doprovodných služeb v průmyslu
Anglický název
Making the strategy of customer services in industry
Druh
Článek recenzovaný mimo WoS a Scopus
Originální abstrakt
Článek se zabývá popsáním postupů při vytváření podnikové strategie v oblasti doprovodných služeb u průmyslových podniků.
Anglický abstrakt
The paper is focus on description of proceedings by making company strategy in the field of cusotmer services by industrial companies.
Klíčová slova
doprovodné služby, marketing, průmyslový podnik, strategie
Klíčová slova v angličtině
customer services, marketing, industrial company, strategy
Autoři
Rok RIV
2010
Vydáno
01.03.2009
Nakladatel
MM Publishing, s.r.o.
Místo
Praha
ISSN
1212-2572
Periodikum
MM Průmyslové spektrum
Svazek
5
Číslo
3
Stát
Česká republika
Strany od
48
Strany do
49
Strany počet
2
BibTex
@article{BUT47673, author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="Vytváření strategie doprovodných služeb v průmyslu", journal="MM Průmyslové spektrum", year="2009", volume="5", number="3", pages="48--49", issn="1212-2572" }