Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
diplomová práce
Autor práce: Ing. Barbora Kejíková
Ak. rok: 2015/2016
Vedoucí: Ing. Albert Bradáč, Ph.D.
Oponent: Ing. Zdeněk Kaluža
Práce je věnována pneumatikám osobních automobilů. Teoretická část zahrnuje popis výroby, konstrukce a parametrů pneumatik. Praktická část je tvořena experimentálním měřením, jehož cílem je zjistit vliv hloubky dezénu na brzdné zpomalení vozidla. Nejprve se zaměřuje na přípravu podmínek měření, s následným zpracováním a vyhodnocením získaných dat.
Pneumatika, gumárenská směs, hloubka dezénu, brzdná dráha, brzdné zpomalení.
Termín obhajoby
17.06.2016
Výsledek obhajoby
obhájeno (práce byla úspěšně obhájena)
Klasifikace
A
Průběh obhajoby
Diplomantka seznámila státní zkušební komisi se svou závěrečnou prací na téma Vliv hloubky dezénové drážky na dosažitelné zpomalení vozidla. Závěrečnou práci obhajovala jasně a srozumitelně. Z jejího přednesu bylo patrné, že k řešeným problémům přistupovala dobře. Na otázky komise odpověděla velmi dobře. K otázkám oponenta i vedoucího závěrečné práce uvedla dostačující odpovědi. zkušební komice závěrem konstatovala, že diolomantka závěrečnou práci obhájila.
Jazyk práce
čeština
Fakulta
Ústav soudního inženýrství
Ústav
Studijní program
Soudní inženýrství (MSoI)
Studijní obor
Expertní inženýrství v dopravě (EID)
Složení komise
doc. Ing. Aleš Vémola, Ph.D., dr. h. c. (předseda) Ing. Josef Libertín, CSc. (místopředseda) Ing. Albert Bradáč, Ph.D. (člen) doc. Ing. Bc. Marek Semela, Ph.D. (člen) Ing. Michal Vintr, Ph.D. (člen)
Posudek vedoucíhoIng. Albert Bradáč, Ph.D.
Známka navržená vedoucím: A
Posudek oponentaIng. Zdeněk Kaluža
Známka navržená oponentem: B
Odpovědnost: Mgr. et Mgr. Hana Odstrčilová