Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Master's Thesis
Author of thesis: Ing. Barbora Kejíková
Acad. year: 2015/2016
Supervisor: Ing. Albert Bradáč, Ph.D.
Reviewer: Ing. Zdeněk Kaluža
This thesis is devoted on passenger car tyres. Theoretical part covers description of production, construction and tyre parameters. Practical part is comprised experimental measurement of influence of tread grooves depth on achievable vehicle deceleration. First, it is focused on preparation conditions of measurement, with subsequent processing and evaluation of the data obtained.
Tyre, rubber compounds, tread grooves depth, braking distance, braking deceleration.
Date of defence
17.06.2016
Result of the defence
Defended (thesis was successfully defended)
Grading
A
Process of defence
Diplomantka seznámila státní zkušební komisi se svou závěrečnou prací na téma Vliv hloubky dezénové drážky na dosažitelné zpomalení vozidla. Závěrečnou práci obhajovala jasně a srozumitelně. Z jejího přednesu bylo patrné, že k řešeným problémům přistupovala dobře. Na otázky komise odpověděla velmi dobře. K otázkám oponenta i vedoucího závěrečné práce uvedla dostačující odpovědi. zkušební komice závěrem konstatovala, že diolomantka závěrečnou práci obhájila.
Language of thesis
Czech
Faculty
Ústav soudního inženýrství
Department
Institute of Forensic Engineering
Study programme
Forensic Engineering (MFE)
Field of study
Expert Engineering in Transport (EID)
Composition of Committee
doc. Ing. Aleš Vémola, Ph.D., dr. h. c. (předseda) Ing. Josef Libertín, CSc. (místopředseda) Ing. Albert Bradáč, Ph.D. (člen) doc. Ing. Bc. Marek Semela, Ph.D. (člen) Ing. Michal Vintr, Ph.D. (člen)
Supervisor’s reportIng. Albert Bradáč, Ph.D.
Grade proposed by supervisor: A
Reviewer’s reportIng. Zdeněk Kaluža
Grade proposed by reviewer: B
Responsibility: Mgr. et Mgr. Hana Odstrčilová