Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
bakalářská práce
Autor práce: Ing. Radek Vávra
Ak. rok: 2012/2013
Vedoucí: doc. Ing. Pavel Kučera, Ph.D.
Oponent: Ing. Jan Vopařil
Hlavním cílem této práce je přiblížit směr vývoje náprav moderních nákladních automobilů. Jsou zde uvedeny nejmodernější nápravy nejznámějších značek nákladních vozidel. U jednotlivých typů náprav je uvedena její konstrukce, jízdní vlastnosti a vhodnost použití. Dále tato práce popisuje základní principy a konstrukce nápravových diferenciálů, brzd, reduktorů v kolech a kol.
Náprava, tuhá náprava, nezávislé zavěšení, diferenciál, brzda, bubnová brzda, kotoučová brzda, reduktor v kole, kolo.
Termín obhajoby
11.06.2013
Výsledek obhajoby
obhájeno (práce byla úspěšně obhájena)
Klasifikace
C
Průběh obhajoby
Zodpovězeny byly otázky oponenta: - Můžete nastínit, jak se vypočítá brzdná dráha automobilu bez funkčního systému ABS? - O jakou vzdálenost se obecně vzato může lišit brzdná dráha při zapnutém resp. vypnutém systému ABS?
Jazyk práce
čeština
Fakulta
Fakulta strojního inženýrství
Ústav
Ústav automobilního a dopravního inženýrství
Studijní program
Strojírenství (B3S-P)
Studijní obor
Strojní inženýrství (B-STI)
Složení komise
prof. Ing. Jiří Stodola, DrSc. (předseda) prof. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. David Svída, Ph.D. (člen) Ing. Rudolf Franz, Ph.D. (člen) prof. Ing. Přemysl Pokorný, CSc. (člen)
Posudek vedoucíhodoc. Ing. Pavel Kučera, Ph.D.
Známka navržená vedoucím: B
Posudek oponentaIng. Jan Vopařil
Známka navržená oponentem: B
Odpovědnost: Mgr. et Mgr. Hana Odstrčilová