diplomová práce

Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop

Text práce 1.96 MB

Autor práce: Ing. Aneta Jiroušová

Ak. rok: 2023/2024

Vedoucí: Ing. David Havíř, Ph.D.

Oponent: doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D.

Abstrakt:

Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii a její návrh ve vybrané společnosti Escapeza s.r.o.. Je rozdělena na tři části. V první části jsou popsána teoretická východiska vycházející z odborných publikací několika různých autorů, kteří se zabývají tématem marketingu a marketingové strategie. Druhá část pojednává o analýze současného nastavení marketingu ve vybrané společnosti a o působení vnitřních a vnějších faktorů. V poslední části práce jsou vymezeny návrhy marketingové strategie společnosti.

Klíčová slova:

marketing, marketingová strategie, online marketingová strategie, návrh změn marketingové strategie, nastavení reklam, podpora prodeje, komunikace se zákazníky, e-shop

Termín obhajoby

05.06.2024

Výsledek obhajoby

obhájeno (práce byla úspěšně obhájena)

znamkaAznamka

Klasifikace

A

Průběh obhajoby

Studentka ve své prezentaci seznámila komisi s cíli, řešením a výsledky, ke kterým v závěrečné práci dospěla. Komise se poté seznámila s posudky a hodnocením vedoucího práce a oponenta. Otázku z posudku oponenta zodpověděla v plném rozsahu. Otázky členů komise: 1. doc. Pirožek: Jak jste testovala hypotézy? - zodpovězeno 2. doc. Pirožek: Jaký byl vzorek dat? - zodpovězeno 3. Ing. Řešetková: Co je podle Vás nejdůležitější v SEO analýze? - zodpovězeno 4. doc. Zich: Jak budete měřit povědomí o značce? - zodpovězeno 5. doc. Zich: Koho považujete jako konkurenty? - zodpovězeno Na základě přednesené prezentace a odpovědí na otázky položené v diskusi komise rozhodla, že studentka práci obhájila.

Jazyk práce

čeština

Fakulta

Ústav

Studijní program

Strategický rozvoj podniku (MGR-SRP)

Složení komise

doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda)
doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D. (místopředseda)
Ing. Dagmar Řešetková, Ph.D. (člen)
Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen)
Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen)

Posudek vedoucího
Ing. David Havíř, Ph.D.

Práce vychází z adekvátních zdrojů a převážně dobře zpracovaných analýz. Práce převážně dobře využívá širší škály metod, které jsou pro tento typ práce adekvátní. Návrhy jsou zpracovány důkladně a lze je považovat za prakticky využitelné a přínosné. Práce na velmi dobré úrovni naplňuje stanovený cíl.
Kritérium hodnocení Slovní hodnocení Známka
Splnění stanovených cílů Práce na velmi dobré úrovni naplňuje stanovený cíl. B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod Zvolený postup řešení je logický, práce převážně dobře využívá širší škály metod, které jsou pro tento typ práce adekvátní. V rámci analytické části bylo provedeno dotazníkové šetření. C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry Obsah teoretické části vytváří východiska pro zpracované analýzy a výsledky analýz jsou dále plně využity pro návrh doporučení. A
Praktická využitelnost výsledků Práce obsahuje řadu prakticky využitelných návrhů, které vycházejí z poznatků jednotlivých analýz, přičemž celkové zpracování je důkladné. Výsledky lze na základě poskytnutých informací považovat za velmi přínosné. A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň Práce má odpovídající rozsah, vhodnou a jasnou strukturu, použitá terminologie i odborná jazyková úroveň je adekvátní. Menší nedostatky lze nalézt ve formátování. B
Práce s informačními zdroji, včetně citací Práce vychází z odborných zdrojů, se kterými je pracováno adekvátně. Nedostatky lze nalézt ve způsobu citování a seznamu použité literatury. B

Známka navržená vedoucím: B

Vytvoření návrhu on-line marketingové strategie pro e-shop, která povede ke zvýšení počtu prodejů zboží a růstu povědomí o značce. Cíl hodnotím jako splněný.

V práci jsou využity standardní metodické postupy - v analytické i návrhové části.

Návrhy jsou dobrým základem pro realizaci v praxi.

Práce je na dobré odborné úrovni, doporučuji k obhajobě.
Kritérium hodnocení Známka
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Otázky k obhajobě:
  1. Proč máte dostupnost materiálu zařazenu jako silnou stránku? Předpokládám, že materiál je nakupován od dodavatelů, jde tedy o externí faktor.

Známka navržená oponentem: B

Odpovědnost: Mgr. et Mgr. Hana Odstrčilová