Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
diplomová práce
Autor práce: Ing. Jakub Procházka
Ak. rok: 2011/2012
Vedoucí: Ing. Radek Dohnal, Ph.D.
Oponent: Oponent bude zobrazen po zveřejnění jeho hodnocení.
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro stavební firmu na rok 2012. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketingové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsána firma a její činnost. V rámci marketingové situační analýzy byl popsán současný stav, ve kterém se firma nachází a vlivy, které na ní působí. Jednotlivé analýzy jsou základem pro tvorbu marketingového plánu pro firmu Klima-Brno na rok 2012. V marketingovém plánu jsou definovány cíle. Zvolená strategie, je rozpracována do akčních programů, pomocí kterých by měly být splněny dané cíle. Na závěr je uveden systém kontroly a možná rizika, která mohou ohrozit splnění daného marketingového plánu.
Marketingový plán, strategické plánování, situační analýza, GE matice, Bostonská matice. SWOT analýza.
Termín obhajoby
02.02.2012
Výsledek obhajoby
obhájeno (práce byla úspěšně obhájena)
Klasifikace
B
Jazyk práce
čeština
Fakulta
Fakulta stavební
Ústav
Ústav stavební ekonomiky a řízení
Studijní program
Stavební inženýrství (N-P-C-SI)
Studijní obor
Management stavebnictví (E)
Posudek vedoucíhoIng. Radek Dohnal, Ph.D.
Odpovědnost: Mgr. et Mgr. Hana Odstrčilová