diplomová práce

Marketingove plánování ve stavebním podniku

Text práce 1.36 MB

Autor práce: Ing. Jakub Procházka

Ak. rok: 2011/2012

Vedoucí: Ing. Radek Dohnal, Ph.D.

Oponent: Oponent bude zobrazen po zveřejnění jeho hodnocení.

Abstrakt:

Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro stavební firmu na rok 2012. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketingové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsána firma a její činnost. V rámci marketingové situační analýzy byl popsán současný stav, ve kterém se firma nachází a vlivy, které na ní působí. Jednotlivé analýzy jsou základem pro tvorbu marketingového plánu pro firmu Klima-Brno na rok 2012. V marketingovém plánu jsou definovány cíle. Zvolená strategie, je rozpracována do akčních programů, pomocí kterých by měly být splněny dané cíle. Na závěr je uveden systém kontroly a možná rizika, která mohou ohrozit splnění daného marketingového plánu.

Klíčová slova:

Marketingový plán, strategické plánování, situační analýza, GE matice, Bostonská matice. SWOT analýza.

Termín obhajoby

02.02.2012

Výsledek obhajoby

obhájeno (práce byla úspěšně obhájena)

znamkaBznamka

Klasifikace

B

Jazyk práce

čeština

Fakulta

Ústav

Ústav stavební ekonomiky a řízení

Studijní program

Stavební inženýrství (N-P-C-SI)

Studijní obor

Management stavebnictví (E)

Posudek vedoucího
Ing. Radek Dohnal, Ph.D.

Soubor vložený vedoucím Velikost
vedouci_9115.pdf 62,79 kB

Odpovědnost: Mgr. et Mgr. Hana Odstrčilová