diplomová práce

Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku

Text práce 2.79 MB

Autor práce: Ing. Erika Turečková

Ak. rok: 2018/2019

Vedoucí: Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS.

Oponent: Ing. Barbora Vlková

Abstrakt:

Diplomová práce se zabývá problematikou cestovní agentury, která působí jako prostředník při prodeji zájezdů cestovním kancelářím. Práce je strukturována do tří hlavních kapitol. První kapitola nese název Teoretická východiska práce, která vysvětlují základní pojmy spojené s řešenou problematikou. Na základě této kapitoly je následně vytvořena další s názvem Analýza problému a současné situace. Tato kapitola je zpracována díky příslušným analýzám. V závěru se nachází kapitola, která obsahuje návrhy na zlepšení současné situace, které přispívají k efektivnější propagaci.

Klíčová slova:

komunikace, komunikační mix, marketing, marketingový mix, cestovní agentura

Termín obhajoby

06.06.2019

Výsledek obhajoby

obhájeno (práce byla úspěšně obhájena)

znamkaBznamka

Klasifikace

B

Průběh obhajoby

otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno doc. Žižlavský: Proč používáte ceny s DPH a zároveň i ceny bez DPH v kalkulaci nákladů? Jak budete pracovat s Facebookovým profilem? - zodpovězeno

Jazyk práce

čeština

Fakulta

Ústav

Studijní program

Ekonomika a management (MGR)

Studijní obor

Řízení a ekonomika podniku (MGR-ŘEP)

Složení komise

prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda)
Ing. Pavel Holek (místopředseda)
doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen)
Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)
Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)

Celkově lze považovat diplomovou práci za lepší standard.

Otázka:
1) Jaké jsou hlavní předpisy, které ovlivňují činnost cestovní agentury?
Kritérium hodnocení Slovní hodnocení Známka
Splnění stanovených cílů Diplomantka dosáhla naplnění stanovených cílů na dobré úrovni. Samotná diplomová práce má ve svém zpracování určité rezervy. Jedná se tak o standardní práci. C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod Zvolený postup a struktura diplomové práce odpovídá zadanému tématu. Drobné výtky mám k naplňování stanovených teoretických rámců v provedené analytické části. B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry diplomantka zpracovala analytickou část na standardní úrovni. Při provádění jednotlivých oblastí generovala drobné chyby, které celou práci posouvají z hlediska obsahu na standardní úroveň. C
Praktická využitelnost výsledků Bez ohledu na výtky lze diplomovou práci považovat za vhodný podklad pro rozvoj zvolené cestovní agentury v rámci jejího prostředí. B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň Formální stránka diplomové práce je na kvalitní úrovni. Určité drobné výhrady mám k rozdílnému zpracování uvedených obrázků (netýká se fotek). B
Práce s informačními zdroji, včetně citací Zvolené zdroje jsou na úrovni a odpovídají zadanému tématu. Citace uvedených zdrojů odpovídají požadavkům na VŠKP. A

Známka navržená vedoucím: B

Posudek oponenta
Ing. Barbora Vlková

Diplomová práce je členěna do tří samostatných a vzájemně vyvážených částí. Text logicky navazuje. Práce se vyznačuje přehledně zpracovanou teoretickou základnou, kde autorka popisuje a vysvětluje pojmy, se kterými následně v analytické a návrhové části dále pracuje. Tyto části práce jsou po stránce obsahové a metodické rovněž zpracovány na vysoké úrovni.
Byla provedena analýza současného stavu komunikačního mixu, jejíž vypracování poskytlo dobré předpoklady k nalezení opatření pro zlepšení tohoto komunikačního mixu. Cíl práce byl splněn, autorka vytvořila vhodné návrhy na zkvalitnění komunikačního mixu. Velmi oceňuji, že práce obsahuje také nákladové zatížení jednotlivých návrhů. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium hodnocení Známka
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Otázky k obhajobě:
  1. Co přesně rozumíte pod pojmem PPC reklama?

Známka navržená oponentem: B

Odpovědnost: Mgr. et Mgr. Hana Odstrčilová