Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-mmPAk. rok: 2025/2026
Předmět je zaměřen na získání teoretických znalostí, porozumění a praktickou využitelnost marketingu v mezinárodním podnikatelském prostředí, zejména se zaměřením na B-2-B trhy. Zvláštní pozornost je věnována přípravě marketingového plánu vstupu na zahraniční trhy, jakož i analýzu praktických obchodních případů a s tím spojených případových studií.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Zakončení předmětu:Hodnocení bude založeno na posouzení úrovně zpracování a prezentace týmového projektu - marketingového plánu vstupu na zahraniční trh a na ústní zkoušce, jejímž účelem bude ověření pochopení metod a principů mezinárodního marketingu. Celkové hodnocení předmětu je rozděleno následovně:- zpracování a prezentace týmových projektů (50 %)- ústní zkouška (50 %)Zakončení předmětu pro studenty s individuálním studiem:Hodnocení předmětu je postaveno především na zpracování individuálního projektu marketingového plánu, jeho obhajobě a odborné ústní rozpravě.Zakončení předmětu v distanční formě (uplatní se pouze tehdy, kdy objektivní vnější okolnosti neumožňují uskutečňovat studijní program v souladu s udělenou akreditací):Hodnocení bude založeno na posouzení úrovně zpracování a prezentace týmového projektu - marketingového plánu vstupu na zahraniční trh a na ústní zkoušce, jejímž účelem bude ověření pochopení metod a principů mezinárodního marketingu. Celkové hodnocení předmětu je rozděleno následovně:- zpracování a prezentace týmových projektů - prezentace formou videokonference (50 %)- ústní zkouška formou videohovoru (50 %)
Učební cíle
Základní literatura
Doporučená literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení