Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FAST-NVB064Ak. rok: 2022/2023
Marketing jako podnikatelská filozofie. Strategický marketing. Analýza trhu, okolí konkurence. SWOT analýza, analýza příležitostí firmy a ohrožení. Stanovení cílů podniku. Typové varianty marketingových strategií. Význam trhu. Marketingový mix. Výrobková politika. Distribuční politika. Komunikační politika.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 9788024713595.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada, 2009. Manažer. ISBN 9788024720494.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Praha: Grada, 2008. Expert (Grada). ISBN 9788024726908.
Kotler On Marketing. Dotisk. Simon and Schuster, 2012. ISBN 9781471109560.
MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Aktualizované 4. vydání. Prostějov: Computer Media, 2018. ISBN 9788074023590.
JADERNÁ, Eva a Hana VOLFOVÁ. Moderní retail marketing. Praha: Grada Publishing, 2021. Expert (Grada). ISBN 9788027113842.
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
1. Úvod do marketingu.
2. Základní pojmy a principy.
3. SWOT analýza českého stavebnictví, definice a příklady využití.
4. Marketingový mix, strategické rozhodovací procesy v podniku.
5. Specifikace marketingu pro stavebnictví.
6. Strategické rozhodovací procesy, strategické postupy uplatňované ve firemní praxi.
7. Marketingový výzkum – metody a postupy.
8. Marketingově řízené firmy – východiska a zásady.
9. Marketingový audit stavební firmy.
10. Uplatňované prvky komunikačního mixu ve stavebnictví.