Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FSI-VM2Ak. rok: 1999/2000
Předmět management a marketing II navazuje na znalostizískané v kurzu VM1, zejména v oblasti zpracování a efektivního využití datové základny pro komunikaci, řešení aktuálních krizových situací,způsobu vyjednávání a rozhodování,s přihlédnutím k specifickým problémům marketingového řízení podniku,využití informačníchtechnologií pro finanční analýzu,reklamní a prodejnípolitiku.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Způsob a kritéria hodnocení
Učební cíle
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor , 2. ročník, letní semestr, volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení odborného základu