Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
doc. Ing.
Ph.D.
FP, ÚM – docent
+420 54114 3783Lucie.Kanovska@vut.cz
Odeslat VUT zprávu
2009
KAŇOVSKÁ, L. Základy marketingu. Zákklady marketingu. Učební texty VŠ. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2009. 123 s. ISBN: 978-80-214-3838-5.
2006
KAŇOVSKÁ, L.; ŠIMBEROVÁ, I.; TOMÁŠKOVÁ, E. Strategický marketing. Brno, VUT v Brně, FP: Ing. Zdeněk Novotný CSc., 2006. 70 s. ISBN: 80-7355-067-9.
2005
ŠIMBEROVÁ, I.; KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Strategický marketing. Brno, FP: Ing. Zdeněk Novotný CSc., 2005. s. 1-70. ISBN: 80-7355-046-6.
2002
DVOŘÁK, J., DVOŘÁK, J., SÝKOROVÁ, L., TOMÁŠKOVÁ, E. Mezinárodní obchod - Úvod do studia mezinárodního obchodu. MSD s.r.o. Brno: Ing. Zdeněk Novotný, CSc - Brno, 2002. 116 s. ISBN: 80-214-2236-X.
*) Citace se generují jednou za 24 hodin.