Detail publikace

Univerzálnost produktů v globalizovaném prostředí

JUŘICA, P.

Originální název

Univerzálnost produktů v globalizovaném prostředí

Anglický název

The universality of the products in a globalized environment

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Úspěch výrobních společností bude v budoucnosti hodně záviset na designu výrobků a jejich schopnosti využívat co nejefektivnější výrobní procesy při nízkých nákladech. Velkou výzvou je navrhování široké škály produktů a služeb, které lze snadno pochopit a používat tak, aby byly srozumitelné pro co nejširší okruh lidí. Využití universálního designu je jednou z možných forem zjednodušení komunikace pro lidi všech národností a to i bez znalosti jazyka a to při vynaložení minimálních nebo dokonce nulových dodatečných nákladů.

Anglický abstrakt

The success of manufacturing companies in the future will depend on the design of products and their ability to use the most effective manufacturing processes at low costs. The great challenge is to design a wide range of products and services that are easy to understand and use. Products and services have to be easy to understand and "user friendly" for the greatest group of people. Use of universal design is one of the possible forms of simplification of communication for people of all nationalities which are without any knowledge. By exercising minimum or even zero additional costs.

Klíčová slova

přístupnost, univerzální design, použitelnost

Klíčová slova v angličtině

accessibility, universal design, usability

Autoři

JUŘICA, P.

Rok RIV

2009

Vydáno

11. 12. 2009

ISSN

1802-2626

Periodikum

Periodica academica

Ročník

2009

Číslo

2

Stát

Česká republika

Strany od

44

Strany do

48

Strany počet

4

BibTex

@article{BUT48097,
  author="Pavel {Juřica}",
  title="Univerzálnost produktů v globalizovaném prostředí",
  journal="Periodica academica",
  year="2009",
  volume="2009",
  number="2",
  pages="44--48",
  issn="1802-2626"
}