Detail publikace
Identifikace příčin poklesů železniční mostní konstrukce
KLUSÁČEK, L. NEČAS, R.
Originální název
Identifikace příčin poklesů železniční mostní konstrukce
Český název
Identifikace příčin poklesů železniční mostní konstrukce
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Článek se zabývá expertním posudkem části spodní stavby železničního mostu v km 80,930 TÚ 2401 Hohenau – Přerov (Břeclav – Vídeňák). Potřeba posudku byla vyvolána snahou identifikovat příčinu dlouhodobých poklesů části mostní konstrukce nad vnitřním pilířem a přípravou na jejich zásadní a definitivní odstranění. Postupný pokles pevných ložisek pod částí konstrukce (první pole směrem na Vídeň) se děje již od 80. let (prakticky od doby výstavby mostu), dnes dosahuje velikosti kolem 30 mm a musel být eliminován postupným podkládáním konstrukce nad poklesajícími ložisky pomocí ocelových plechů.
Český abstrakt
Článek se zabývá expertním posudkem části spodní stavby železničního mostu v km 80,930 TÚ 2401 Hohenau – Přerov (Břeclav – Vídeňák). Potřeba posudku byla vyvolána snahou identifikovat příčinu dlouhodobých poklesů části mostní konstrukce nad vnitřním pilířem a přípravou na jejich zásadní a definitivní odstranění. Postupný pokles pevných ložisek pod částí konstrukce (první pole směrem na Vídeň) se děje již od 80. let (prakticky od doby výstavby mostu), dnes dosahuje velikosti kolem 30 mm a musel být eliminován postupným podkládáním konstrukce nad poklesajícími ložisky pomocí ocelových plechů.
Klíčová slova
most, měření, rekonstrukce, monitoring
Rok RIV
2012
Vydáno
20.11.2012
Nakladatel
KONSTRUKCE Media, s.r.o.
Místo
Ostrava
ISSN
1801-822X
Periodikum
Silnice a železnice
Ročník
7
Číslo
5
Stát
CZ
Strany od
64
Strany do
71
Strany počet
8
Dokumenty
BibTex
@article{BUT95807,
author="Ladislav {Klusáček} and Radim {Nečas}",
title="Identifikace příčin poklesů železniční mostní konstrukce",
annote="Článek se zabývá expertním posudkem části spodní stavby železničního mostu v km 80,930 TÚ 2401 Hohenau – Přerov (Břeclav – Vídeňák). Potřeba posudku byla vyvolána snahou identifikovat příčinu dlouhodobých poklesů části mostní konstrukce nad vnitřním pilířem a přípravou na jejich zásadní a definitivní odstranění. Postupný pokles pevných ložisek pod částí konstrukce (první pole směrem na Vídeň) se děje již od 80. let (prakticky od doby výstavby mostu), dnes dosahuje velikosti kolem 30 mm a musel být eliminován postupným podkládáním konstrukce nad poklesajícími ložisky pomocí ocelových plechů.",
address="KONSTRUKCE Media, s.r.o.",
chapter="95807",
institution="KONSTRUKCE Media, s.r.o.",
number="5",
volume="7",
year="2012",
month="november",
pages="64--71",
publisher="KONSTRUKCE Media, s.r.o.",
type="journal article - other"
}