Detail publikace

Identifikace příčin poklesů železniční mostní konstrukce

KLUSÁČEK, L. NEČAS, R.

Originální název

Identifikace příčin poklesů železniční mostní konstrukce

Český název

Identifikace příčin poklesů železniční mostní konstrukce

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Článek se zabývá expertním posudkem části spodní stavby železničního mostu v km 80,930 TÚ 2401 Hohenau – Přerov (Břeclav – Vídeňák). Potřeba posudku byla vyvolána snahou identifikovat příčinu dlouhodobých poklesů části mostní konstrukce nad vnitřním pilířem a přípravou na jejich zásadní a definitivní odstranění. Postupný pokles pevných ložisek pod částí konstrukce (první pole směrem na Vídeň) se děje již od 80. let (prakticky od doby výstavby mostu), dnes dosahuje velikosti kolem 30 mm a musel být eliminován postupným podkládáním konstrukce nad poklesajícími ložisky pomocí ocelových plechů.

Český abstrakt

Článek se zabývá expertním posudkem části spodní stavby železničního mostu v km 80,930 TÚ 2401 Hohenau – Přerov (Břeclav – Vídeňák). Potřeba posudku byla vyvolána snahou identifikovat příčinu dlouhodobých poklesů části mostní konstrukce nad vnitřním pilířem a přípravou na jejich zásadní a definitivní odstranění. Postupný pokles pevných ložisek pod částí konstrukce (první pole směrem na Vídeň) se děje již od 80. let (prakticky od doby výstavby mostu), dnes dosahuje velikosti kolem 30 mm a musel být eliminován postupným podkládáním konstrukce nad poklesajícími ložisky pomocí ocelových plechů.

Klíčová slova

most, měření, rekonstrukce, monitoring

Rok RIV

2012

Vydáno

20.11.2012

Nakladatel

KONSTRUKCE Media, s.r.o.

Místo

Ostrava

ISSN

1801-822X

Periodikum

Silnice a železnice

Ročník

7

Číslo

5

Stát

CZ

Strany od

64

Strany do

71

Strany počet

8

Dokumenty

BibTex


@article{BUT95807,
  author="Ladislav {Klusáček} and Radim {Nečas}",
  title="Identifikace příčin poklesů železniční mostní konstrukce",
  annote="Článek se zabývá expertním posudkem části spodní stavby železničního mostu v km 80,930 TÚ 2401 Hohenau – Přerov (Břeclav – Vídeňák). Potřeba posudku byla vyvolána snahou identifikovat příčinu dlouhodobých poklesů části mostní konstrukce nad vnitřním pilířem a přípravou na jejich zásadní a definitivní odstranění. Postupný pokles pevných ložisek pod částí konstrukce (první pole směrem na Vídeň) se děje již od 80. let (prakticky od doby výstavby mostu), dnes dosahuje velikosti kolem 30 mm a musel být eliminován postupným podkládáním konstrukce nad poklesajícími ložisky pomocí ocelových plechů.",
  address="KONSTRUKCE Media, s.r.o.",
  chapter="95807",
  institution="KONSTRUKCE Media, s.r.o.",
  number="5",
  volume="7",
  year="2012",
  month="november",
  pages="64--71",
  publisher="KONSTRUKCE Media, s.r.o.",
  type="journal article - other"
}