Detail publikace

Technické vzdělávání mládeže, model pro výuku mostních konstrukcí

NEČAS, R. FILIP, M. ŠVAŘÍČKOVÁ, I.

Originální název

Technické vzdělávání mládeže, model pro výuku mostních konstrukcí

Český název

Technické vzdělávání mládeže, model pro výuku mostních konstrukcí

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Česká republika se v současnosti potýká s nedostatkem technicky vzdělaných lidí, což může ohrozit naši konkurenceschopnost v budoucnosti. Tento příspěvek prezentuje právě jednu z názorných didaktických pomůcek, která bude bezesporu přínosem pro zvýšení vzdělanosti mládeže ve stavebním oboru. Jedná se o stavebnici, jejíž specifické konstrukční prvky lze poměrně snadno sestavit do celkem 14 typově odlišných mostních konstrukcí, na kterých pak mohou být vysvětleny základní statické a dynamické principy příslušného typu konstrukce.

Český abstrakt

Česká republika se v současnosti potýká s nedostatkem technicky vzdělaných lidí, což může ohrozit naši konkurenceschopnost v budoucnosti. Tento příspěvek prezentuje právě jednu z názorných didaktických pomůcek, která bude bezesporu přínosem pro zvýšení vzdělanosti mládeže ve stavebním oboru. Jedná se o stavebnici, jejíž specifické konstrukční prvky lze poměrně snadno sestavit do celkem 14 typově odlišných mostních konstrukcí, na kterých pak mohou být vysvětleny základní statické a dynamické principy příslušného typu konstrukce.

Klíčová slova

technické vzdělávání; konkurenceschopnost; názorná didaktická pomůcka; most

Rok RIV

2012

Vydáno

26.04.2012

Nakladatel

Sekurkon s.r.o.

Místo

Brno

ISBN

978-80-86604-56-5

Kniha

17. Mezinárodní sympozium Mosty/Bridges 2012

Edice

2012

Číslo vydání

1

Strany od

249

Strany do

254

Strany počet

6

Dokumenty

BibTex


@inproceedings{BUT91728,
  author="Radim {Nečas} and Miloš {Filip} and Ivana {Švaříčková}",
  title="Technické vzdělávání mládeže, model pro výuku mostních konstrukcí",
  annote="Česká republika se v současnosti potýká s nedostatkem technicky vzdělaných lidí, což může ohrozit naši konkurenceschopnost v budoucnosti. Tento příspěvek prezentuje právě jednu z názorných didaktických pomůcek, která bude bezesporu přínosem pro zvýšení vzdělanosti mládeže ve stavebním oboru. Jedná se o stavebnici, jejíž specifické konstrukční prvky lze poměrně snadno sestavit do celkem 14 typově odlišných mostních konstrukcí, na kterých pak mohou být vysvětleny základní statické a dynamické principy příslušného typu konstrukce.",
  address="Sekurkon s.r.o.",
  booktitle="17. Mezinárodní sympozium Mosty/Bridges 2012",
  chapter="91728",
  edition="2012",
  howpublished="print",
  institution="Sekurkon s.r.o.",
  year="2012",
  month="april",
  pages="249--254",
  publisher="Sekurkon s.r.o.",
  type="conference paper"
}