Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail výsledku s přesahem do praxe
ZINECKER, M.
Originální název
Metody hodnocení bonity obchodního partnera
Anglický název
Methods for assessment of the credibility business partner
Druh
Výzkumná zpráva
Originální abstrakt
Výzkumná zpráva se zabývá problematikou metod hodnocení bonity obchodního partnera.
Anglický abstrakt
Research report deals with methods of assessment of the credibility business partner.
Klíčová slova
podnik, metody hodnocení bonity,
Klíčová slova v angličtině
firm creditworthiness evaluation methods
Autoři
Vydáno
20.11.2003
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Místo
Brno
Kniha
Edice
3
Strany od
1
Strany do
22
Strany počet
BibTex
@techreport{BUT57392, author="Marek {Zinecker}", title="Metody hodnocení bonity obchodního partnera", year="2003", publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská", address="Brno", series="3", edition="1", pages="1--22" }