Detail publikace
Měřící technologie při rekonstrukci předpjatého mostu Gagarin
KLUSÁČEK, L. BUREŠ, J. NEČAS, R.
Originální název
Měřící technologie při rekonstrukci předpjatého mostu Gagarin
Český název
Měřící technologie při rekonstrukci předpjatého mostu Gagarin
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Příspěvek se zabývá tenzometrickým a geodetickým sledováním rekonstrukce předpjaté železniční mostní konstrukce mostu Gagarin o pěti prostých polích uvedeného do provozu roku 1961. Původní konstrukce byla zesílena spřažením s novým betonovým korytem štěrkového kolejového lože a dodatečným předepnutím volnými kabely. Součástí rekonstrukce byla i oprava a instalace nových ložisek. Nosná konstrukce byla sledována v jednotlivých fázích výstavby a při ověřovací zatěžovací zkoušce před uvedením do provozu.
Český abstrakt
Příspěvek se zabývá tenzometrickým a geodetickým sledováním rekonstrukce předpjaté železniční mostní konstrukce mostu Gagarin o pěti prostých polích uvedeného do provozu roku 1961. Původní konstrukce byla zesílena spřažením s novým betonovým korytem štěrkového kolejového lože a dodatečným předepnutím volnými kabely. Součástí rekonstrukce byla i oprava a instalace nových ložisek. Nosná konstrukce byla sledována v jednotlivých fázích výstavby a při ověřovací zatěžovací zkoušce před uvedením do provozu.
Klíčová slova
most, měření, rekonstrukce, monitoring
Rok RIV
2011
Vydáno
28.03.2011
Nakladatel
KONSTRUKCE Media, s.r.o.
Místo
Ostrava
ISSN
1801-822X
Periodikum
Silnice a železnice
Ročník
6
Číslo
1
Stát
CZ
Strany od
IX
Strany do
XV
Strany počet
6
Dokumenty
BibTex
@article{BUT50376,
author="Ladislav {Klusáček} and Jiří {Bureš} and Radim {Nečas}",
title="Měřící technologie při rekonstrukci předpjatého mostu Gagarin",
annote="Příspěvek se zabývá tenzometrickým a geodetickým sledováním rekonstrukce předpjaté železniční mostní konstrukce mostu Gagarin o pěti prostých polích uvedeného do provozu roku 1961. Původní konstrukce byla zesílena spřažením s novým betonovým korytem štěrkového kolejového lože a dodatečným předepnutím volnými kabely. Součástí rekonstrukce byla i oprava a instalace nových ložisek. Nosná konstrukce byla sledována v jednotlivých fázích výstavby a při ověřovací zatěžovací zkoušce před uvedením do provozu.",
address="KONSTRUKCE Media, s.r.o.",
chapter="50376",
institution="KONSTRUKCE Media, s.r.o.",
journal="Silnice a železnice",
number="1",
volume="6",
year="2011",
month="march",
pages="IX--XV",
publisher="KONSTRUKCE Media, s.r.o.",
type="journal article - other"
}