Detail publikace

Měřící technologie při rekonstrukci předpjatého mostu Gagarin

KLUSÁČEK, L. BUREŠ, J. NEČAS, R.

Originální název

Měřící technologie při rekonstrukci předpjatého mostu Gagarin

Český název

Měřící technologie při rekonstrukci předpjatého mostu Gagarin

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek se zabývá tenzometrickým a geodetickým sledováním rekonstrukce předpjaté železniční mostní konstrukce mostu Gagarin o pěti prostých polích uvedeného do provozu roku 1961. Původní konstrukce byla zesílena spřažením s novým betonovým korytem štěrkového kolejového lože a dodatečným předepnutím volnými kabely. Součástí rekonstrukce byla i oprava a instalace nových ložisek. Nosná konstrukce byla sledována v jednotlivých fázích výstavby a při ověřovací zatěžovací zkoušce před uvedením do provozu.

Český abstrakt

Příspěvek se zabývá tenzometrickým a geodetickým sledováním rekonstrukce předpjaté železniční mostní konstrukce mostu Gagarin o pěti prostých polích uvedeného do provozu roku 1961. Původní konstrukce byla zesílena spřažením s novým betonovým korytem štěrkového kolejového lože a dodatečným předepnutím volnými kabely. Součástí rekonstrukce byla i oprava a instalace nových ložisek. Nosná konstrukce byla sledována v jednotlivých fázích výstavby a při ověřovací zatěžovací zkoušce před uvedením do provozu.

Klíčová slova

most, měření, rekonstrukce, monitoring

Rok RIV

2011

Vydáno

28.03.2011

Nakladatel

KONSTRUKCE Media, s.r.o.

Místo

Ostrava

ISSN

1801-822X

Periodikum

Silnice a železnice

Ročník

6

Číslo

1

Stát

CZ

Strany od

IX

Strany do

XV

Strany počet

6

Dokumenty

BibTex


@article{BUT50376,
  author="Ladislav {Klusáček} and Jiří {Bureš} and Radim {Nečas}",
  title="Měřící technologie při rekonstrukci předpjatého mostu Gagarin",
  annote="Příspěvek se zabývá tenzometrickým a geodetickým sledováním rekonstrukce předpjaté železniční mostní konstrukce mostu Gagarin o pěti prostých polích uvedeného do provozu roku 1961. Původní konstrukce byla zesílena spřažením s novým betonovým korytem štěrkového kolejového lože a dodatečným předepnutím volnými kabely. Součástí rekonstrukce byla i oprava a instalace nových ložisek. Nosná konstrukce byla sledována v jednotlivých fázích výstavby a při ověřovací zatěžovací zkoušce před uvedením do provozu.",
  address="KONSTRUKCE Media, s.r.o.",
  chapter="50376",
  institution="KONSTRUKCE Media, s.r.o.",
  journal="Silnice a železnice",
  number="1",
  volume="6",
  year="2011",
  month="march",
  pages="IX--XV",
  publisher="KONSTRUKCE Media, s.r.o.",
  type="journal article - other"
}