Detail publikace

Zkušenosti z experimentálního měření dlouhých výhybkových pražců

SMUTNÝ, J. VUKUŠIČ, I. TOMANDL, V.

Originální název

Zkušenosti z experimentálního měření dlouhých výhybkových pražců

Český název

Zkušenosti z experimentálního měření dlouhých výhybkových pražců

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek je věnován porovnání dynamických účinků naměřených na výhybce s pohyblivým hrotem srdcovky a na výhybce s pevným hrotem srdcovky. Obsahuje metodiku měření, analýzu pomocí moderních matematických metod. Měření byla provedena in situ a to metodikou, která byla navržena speciálně pro tento případ srovnávacího měření. Cílem měření bylo zhodnotit přínos nového typu konstrukce výhybky s pohyblivým hrotem srdcovky.

Český abstrakt

Příspěvek je věnován porovnání dynamických účinků naměřených na výhybce s pohyblivým hrotem srdcovky a na výhybce s pevným hrotem srdcovky. Obsahuje metodiku měření, analýzu pomocí moderních matematických metod. Měření byla provedena in situ a to metodikou, která byla navržena speciálně pro tento případ srovnávacího měření. Cílem měření bylo zhodnotit přínos nového typu konstrukce výhybky s pohyblivým hrotem srdcovky.

Klíčová slova

časově frekvenční transformace, výhybkové konstrukce, měření, dynamické chování, vibrace

Rok RIV

2010

Vydáno

01.12.2010

Nakladatel

Generální ředitelství Českých drah, Nábřeží L. Svobody 1222, Praha 1

Místo

Praha

ISSN

1214-9047

Periodikum

Vědeckotechnický sborník Českých drah

Ročník

2010

Číslo

30

Stát

CZ

Strany od

104

Strany do

118

Strany počet

14

Dokumenty

BibTex


@article{BUT50349,
  author="Jaroslav {Smutný} and Ivan {Vukušič} and Vladimír {Tomandl}",
  title="Zkušenosti z experimentálního měření dlouhých výhybkových pražců",
  annote="Příspěvek je věnován porovnání dynamických účinků naměřených na výhybce s pohyblivým hrotem srdcovky a na výhybce s pevným hrotem srdcovky. Obsahuje metodiku měření, analýzu pomocí moderních matematických metod. Měření byla provedena in situ 
a to metodikou, která byla navržena speciálně pro tento případ srovnávacího měření. Cílem měření bylo zhodnotit přínos nového typu konstrukce výhybky s pohyblivým hrotem srdcovky.",
  address="Generální ředitelství Českých drah, Nábřeží L. Svobody 1222, Praha 1",
  chapter="50349",
  institution="Generální ředitelství Českých drah, Nábřeží L. Svobody 1222, Praha 1",
  journal="Vědeckotechnický sborník Českých drah",
  number="30",
  volume="2010",
  year="2010",
  month="december",
  pages="104--118",
  publisher="Generální ředitelství Českých drah, Nábřeží L. Svobody 1222, Praha 1",
  type="journal article - other"
}