Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
ŠIMBEROVÁ, I.
Originální název
Marketing approach in internationalisation process of SMEs in Czech republic
Anglický název
Druh
Článek recenzovaný mimo WoS a Scopus
Originální abstrakt
The paper briefly describes the internationalisation process of SMEs in the CR and demonstrates application of marketing activities in involvement of these enterprises in the international business.
Anglický abstrakt
Klíčová slova
internationalisation, SME, marketing, foreign trade
Klíčová slova v angličtině
Autoři
Vydáno
05.05.2005
Nakladatel
Vilnius University
Místo
Vilnius
Svazek
2005
Číslo
1
Strany od
97
Strany do
105
Strany počet
9
BibTex
@article{BUT44676, author="Iveta {Šimberová}", title="Marketing approach in internationalisation process of SMEs in Czech republic", year="2005", volume="2005", number="1", pages="97--105" }