Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
KAPOUN, V.
Originální název
Příklad hromadné obsluhy v praxi
Anglický název
Example of traffic theory in practice
Druh
Článek recenzovaný mimo WoS a Scopus
Originální abstrakt
Teorie hromadné obsluhy (též teorie front) vznikla jako matematická disciplina začátkem 20. století. Podnětem byl rozvoj telefonních ústředen, pro jejichž návrh byla určena. V článku jsou popsány hlavní parametry obsluhového systému a uvedeny dva příklady ze studentského života, a to zkoušky a stravování v menze na Purkyňově ulici.
Anglický abstrakt
Bulk service theory (also queuing theory) came into being as a mathematical discipline at the beginning of the 20th century. The impulse was the development of telephone exchanges, for the design of which it had been intended. The paper describes the main parameters of service system and gives two examples taken from student life, namely examinations and serving meals in the dining hall in Purkynova Street.
Klíčová slova v angličtině
service line, traffic, loss
Autoři
Rok RIV
2011
Vydáno
04.01.2002
ISSN
1213-1539
Periodikum
Elektrorevue - Internetový časopis (http://www.elektrorevue.cz)
Svazek
2002
Číslo
19
Stát
Česká republika
Strany od
132
Strany počet
5
BibTex
@article{BUT40719, author="Vladimír {Kapoun}", title="Příklad hromadné obsluhy v praxi", journal="Elektrorevue - Internetový časopis (http://www.elektrorevue.cz)", year="2002", volume="2002", number="19", pages="5", issn="1213-1539" }