Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
MARTINEK, J.
Originální název
Užití programovacího jazyka Python a grafické knihovny OpenGL ve výuce
Anglický název
Using of Python programming language and OpenGL graphics library in education
Druh
Stať ve sborníku v databázi WoS či Scopus
Originální abstrakt
Článek popisuje jednoduchý způsob využití grafické knihovny OpenGL prostřednictvím programovacího jazyka Python. Kombinace těchto nástrojů umožňuje snadno vytvářet názorné ukázky fyzikálních jevů. Program uvedený v článku znázorňuje pohyb tělesa po brachistochroně a byl otestován pod operačním systémem Linux.
Anglický abstrakt
This article describes simple approach to make use of OpenGL graphics library by means of Python programming language. Combination of these two tools facilitates to create demonstrative shows of physical phenomena. The programme published in the article show an animated motion of a body travelling along brachistochrone and has been tested under Linux operating system.
Klíčová slova v angličtině
Python, OpenGL, education
Autoři
Vydáno
13.09.2007
Kniha
50 let didaktiky fyziky v ČR
Strany od
194
Strany do
201
Strany počet
7
BibTex
@inproceedings{BUT28712, author="Jan {Martinek}", title="Užití programovacího jazyka Python a grafické knihovny OpenGL ve výuce", booktitle="50 let didaktiky fyziky v ČR", year="2007", pages="194--201" }