Detail publikace
Vady podepření výhybkových pražců pod srdcovkami na koridorových tratích ČR
PLÁŠEK, O. SMUTNÝ, J. VUKUŠIČ, I. SVOBODA, R. HRUZÍKOVÁ, M.
Originální název
Vady podepření výhybkových pražců pod srdcovkami na koridorových tratích ČR
Český název
Vady podepření výhybkových pražců pod srdcovkami na koridorových tratích ČR
Typ
článek ve sborníku mimo WoS a Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
V současné době se ve zvýšené míře vyskytly poruchy srdcovek na modernizovaných koridorových tratích v ČR. V mnoha případech byla jako příčina identifikována změna v podepření dlouhých výhybkových pražců pod srdcovkou. Článek je zaměřen na metodiku měření a vyhodnocení zatlačení výhybkových pražců pod jedoucími vlaky. Uvedeno je také měření parametrů vibrací a jejich vyhodnocení pro jednotlivé součásti železničního svršku tj. pro srdcovku, pražce i kolejové lože. V závěru jsou uvedeny nástroje analýzy umožňující ocenit kvalitu pražcového podloží.
Český abstrakt
V současné době se ve zvýšené míře vyskytly poruchy srdcovek na modernizovaných koridorových tratích v ČR. V mnoha případech byla jako příčina identifikována změna v podepření dlouhých výhybkových pražců pod srdcovkou. Článek je zaměřen na metodiku měření a vyhodnocení zatlačení výhybkových pražců pod jedoucími vlaky. Uvedeno je také měření parametrů vibrací a jejich vyhodnocení pro jednotlivé součásti železničního svršku tj. pro srdcovku, pražce i kolejové lože. V závěru jsou uvedeny nástroje analýzy umožňující ocenit kvalitu pražcového podloží.
Klíčová slova
železniční stavby, výhybky a výhybkové konstrukce
Rok RIV
2008
Vydáno
11.03.2008
Nakladatel
Spoľočnosť PSKD
Místo
Bratislava
Strany od
13-1
Strany do
13-6
Strany počet
6
Dokumenty
BibTex
@inproceedings{BUT26078,
author="Otto {Plášek} and Jaroslav {Smutný} and Ivan {Vukušič} and Richard {Svoboda} and Miroslava {Hruzíková}",
title="Vady podepření výhybkových pražců pod srdcovkami na koridorových tratích ČR",
annote="V současné době se ve zvýšené míře vyskytly poruchy srdcovek na modernizovaných koridorových tratích v ČR. V mnoha případech byla jako příčina identifikována změna v podepření dlouhých výhybkových pražců pod srdcovkou. Článek je zaměřen na metodiku měření a vyhodnocení zatlačení výhybkových pražců pod jedoucími vlaky. Uvedeno je také měření parametrů vibrací a jejich vyhodnocení pro jednotlivé součásti železničního svršku tj. pro srdcovku, pražce i kolejové lože. V závěru jsou uvedeny nástroje analýzy umožňující ocenit kvalitu pražcového podloží.",
address="Spoľočnosť PSKD",
booktitle="4. Fórum koľajovej dopravy",
chapter="26078",
howpublished="electronic, physical medium",
institution="Spoľočnosť PSKD",
year="2008",
month="march",
pages="13-1--13-6",
publisher="Spoľočnosť PSKD"
}