Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
KONEČNÁ, Z.
Originální název
Brand: Global Brands and the Need of their Localization.
Anglický název
Druh
Stať ve sborníku v databázi WoS či Scopus
Originální abstrakt
The paper presents the actual knowledge in the field of brands. Special attention is given to the need of brands localization.
Anglický abstrakt
Klíčová slova
global brands; localization
Klíčová slova v angličtině
Autoři
Vydáno
05.09.2003
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Místo
Brno
ISBN
80-214-2445-1
Kniha
Business and Economic Development in Central and Eastern Europe in the period of joining to the European Union
BibTex
@inproceedings{BUT20959, author="Zdeňka {Konečná}", title="Brand: Global Brands and the Need of their Localization.", booktitle="Business and Economic Development in Central and Eastern Europe in the period of joining to the European Union", year="2003", publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="80-214-2445-1" }