Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
MARUŠINEC, J.
Originální název
Data Structures For Virtual Reality
Anglický název
Druh
Stať ve sborníku mimo WoS a Scopus
Originální abstrakt
This paper is a description of internal data structures that any system uses for a virtual reality or 3D simulation with visualisation
Anglický abstrakt
Klíčová slova
virtual reality system, visualization, scene, 3D simulation, mesh, face, vertex and texture.
Klíčová slova v angličtině
Autoři
Vydáno
01.01.2000
Nakladatel
Marq software s.r.o.
Místo
Rožnov pod Radhoštěm
ISBN
80-85988-44-5
Kniha
Proceedings of the 34th International Conference Modelling and Simulation of Systems - MOSIS 2000
Strany od
39
Strany do
44
Strany počet
6
URL
http://www.fit.vutbr.cz/~marusin/publikace/mosis200.ps
BibTex
@inproceedings{BUT191839, author="Jaromír {Marušinec}", title="Data Structures For Virtual Reality", booktitle="Proceedings of the 34th International Conference Modelling and Simulation of Systems - MOSIS 2000", year="2000", pages="39--44", publisher="Marq software s.r.o.", address="Rožnov pod Radhoštěm", isbn="80-85988-44-5", url="http://www.fit.vutbr.cz/~marusin/publikace/mosis200.ps" }