Neplatná adresa stránky nebo chybné parametry.

Detail publikačního výsledku

Data Structures For Virtual Reality

MARUŠINEC, J.

Originální název

Data Structures For Virtual Reality

Anglický název

Data Structures For Virtual Reality

Druh

Stať ve sborníku mimo WoS a Scopus

Originální abstrakt

This paper is a description of internal data structures that any system uses for a virtual reality or 3D simulation with visualisation

Anglický abstrakt

This paper is a description of internal data structures that any system uses for a virtual reality or 3D simulation with visualisation

Klíčová slova

virtual reality system, visualization, scene, 3D simulation, mesh, face, vertex and texture.

Klíčová slova v angličtině

virtual reality system, visualization, scene, 3D simulation, mesh, face, vertex and texture.

Autoři

MARUŠINEC, J.

Vydáno

01.01.2000

Nakladatel

Marq software s.r.o.

Místo

Rožnov pod Radhoštěm

ISBN

80-85988-44-5

Kniha

Proceedings of the 34th International Conference Modelling and Simulation of Systems - MOSIS 2000

Strany od

39

Strany do

44

Strany počet

6

URL

BibTex

@inproceedings{BUT191839,
  author="Jaromír {Marušinec}",
  title="Data Structures For Virtual Reality",
  booktitle="Proceedings of the 34th International Conference Modelling and Simulation of Systems - MOSIS 2000",
  year="2000",
  pages="39--44",
  publisher="Marq software s.r.o.",
  address="Rožnov pod Radhoštěm",
  isbn="80-85988-44-5",
  url="http://www.fit.vutbr.cz/~marusin/publikace/mosis200.ps"
}