Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
MACHALA, J.
Originální název
Klíčové aspekty v řízení zákaznické zkušenosti v B2B sektoru
Anglický název
Key aspects in customer experience management in the B2B sector
Druh
Stať ve sborníku v databázi WoS či Scopus
Originální abstrakt
Tento článek se zabývá klíčovými aspekty při řízení zákaznické zkušenosti v sektoru B2B a porovnává některé přístupy z oblasti B2B a oblasti B2B.
Anglický abstrakt
This article addresses key aspects of customer experience management in the B2B sector and compares some B2B and B2B approaches.
Klíčová slova
zákaznická zkušenost, zákaznická cesta, B2B sektor, strategický marketing
Klíčová slova v angličtině
customer experience, customer journey, B2B sector, strategic marketing
Autoři
Rok RIV
2021
Vydáno
11.12.2020
ISBN
978-80-214-5933-5
Kniha
Workshop specifického výzkumu 2020
Strany od
128
Strany do
132
Strany počet
5
Plný text v Digitální knihovně
http://hdl.handle.net/
BibTex
@inproceedings{BUT169075, author="Jan {Machala}", title="Klíčové aspekty v řízení zákaznické zkušenosti v B2B sektoru", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020", year="2020", pages="128--132", isbn="978-80-214-5933-5" }