Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail výsledku s přesahem do praxe
VALEHRACH, J.; PLÁŠEK, O.; SMUTNÝ, J.
Originální název
Měření skluzových vln na železničních a tramvajových tratích
Anglický název
Long-pitch corrugation on railway and tram track
Druh
Metodiky certifikované
Abstrakt
Metodika je určena pro účely výzkumné činnosti v oblasti vlnovitých deformací pojížděných ploch kolejnic Vignolových a žlábkových se zaměřením na skluzové vlny. Cílem metodiky je stanovení postupů měření těchto vad a vyhodnocení získaných dat tak, aby bylo možné identifikovat rozhodující faktory rozvoje vad, možné určit rizikové lokality a predikovat rozvoj vad. Za tímto účelem metodika stanovuje vstupní parametry, míru jejich vlivu a následné vyhodnocení.
Abstrakt aglicky
The methodology is intended for research activities in the area of waveform deformations of moving surfaces of Vignol and grooves with focus on slip waves. The aim of the methodology is to determine the procedures for measurement of these defects and to evaluate the acquired data in order to identify the decisive factors of defect development, to identify risk sites and to predict the development of defects. For this purpose, the methodology sets the input parameters, the degree of their impact and the subsequent evaluation.
Klíčová slova
rail, long-pitch corrugation, short-pitch corrugaton, measurement
Klíčová slova anglicky
Umístění
Veveří 331/95, 602 00 Brno
Možnosti využití
výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů
Licenční poplatek
K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Dokumenty
Měření skluzových vlnSKV 2023- Šablona zdůvodnění a popisu výsledku-metodiky 01 ZELMetodika - vlnovite deformaceCM Plášek