Detail výsledku s přesahem do praxe

Měření skluzových vln na železničních a tramvajových tratích

VALEHRACH, J.; PLÁŠEK, O.; SMUTNÝ, J.

Originální název

Měření skluzových vln na železničních a tramvajových tratích

Anglický název

Long-pitch corrugation on railway and tram track

Druh

Metodiky certifikované

Abstrakt

Metodika je určena pro účely výzkumné činnosti v oblasti vlnovitých deformací pojížděných ploch kolejnic Vignolových a žlábkových se zaměřením na skluzové vlny. Cílem metodiky je stanovení postupů měření těchto vad a vyhodnocení získaných dat tak, aby bylo možné identifikovat rozhodující faktory rozvoje vad, možné určit rizikové lokality a predikovat rozvoj vad. Za tímto účelem metodika stanovuje vstupní parametry, míru jejich vlivu a následné vyhodnocení.

Abstrakt aglicky

The methodology is intended for research activities in the area of waveform deformations of moving surfaces of Vignol and grooves with focus on slip waves. The aim of the methodology is to determine the procedures for measurement of these defects and to evaluate the acquired data in order to identify the decisive factors of defect development, to identify risk sites and to predict the development of defects. For this purpose, the methodology sets the input parameters, the degree of their impact and the subsequent evaluation.

Klíčová slova

rail, long-pitch corrugation, short-pitch corrugaton, measurement

Klíčová slova anglicky

rail, long-pitch corrugation, short-pitch corrugaton, measurement

Umístění

Veveří 331/95, 602 00 Brno

Možnosti využití

výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů

Licenční poplatek

K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

Dokumenty