Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
MRÁČEK, P.; MILICHOVSKÝ, F.
Originální název
Perception of outdoor brands in business
Anglický název
Druh
Stať ve sborníku v databázi WoS či Scopus
Originální abstrakt
Industry of outdoor clothes provides high value products. Perception of brand value is specific from point of view of customer’s gender. The main objective of the paper is find-out real perception of brand advertisement of outdoor clothes. For the indings there was used mini focus groups, on which participate 49 persons in 12 groups. For the analysis of gained data there was used qualitative research by content analysis. The research brings different perception of used advertisement of outdoor clothes according to specific brand.
Anglický abstrakt
Klíčová slova
Brand. Business. Czech Republic. Mini focus group. Perception.
Klíčová slova v angličtině
Autoři
Rok RIV
2018
Vydáno
08.11.2017
Místo
Smolenice, SK
ISBN
978-80-8105-918-6
Kniha
MARKETING IDENTITY Online rules – part II.
Strany od
165
Strany do
171
Strany počet
7
BibTex
@inproceedings{BUT146874, author="Pavel {Mráček} and František {Milichovský}", title="Perception of outdoor brands in business", booktitle="MARKETING IDENTITY Online rules – part II.", year="2017", pages="165--171", address="Smolenice, SK", isbn="978-80-8105-918-6" }