Detail publikačního výsledku

Research of the effectivness of advertising in conditions of the manufacturers competition

NOVOTNÁ, V.; PŮŽA, B.; KHUSAINOV, D.; DZHALLADOVA, I.

Originální název

Research of the effectivness of advertising in conditions of the manufacturers competition

Anglický název

Research of the effectivness of advertising in conditions of the manufacturers competition

Druh

Článek recenzovaný mimo WoS a Scopus

Originální abstrakt

Research of the effectivness of advertising in conditions of the manufacturers competition

Anglický abstrakt

Research of the effectivness of advertising in conditions of the manufacturers competition

Klíčová slova

model, advertising, budget allocation, efficiency

Klíčová slova v angličtině

model, advertising, budget allocation, efficiency

Autoři

NOVOTNÁ, V.; PŮŽA, B.; KHUSAINOV, D.; DZHALLADOVA, I.

Rok RIV

2018

Vydáno

30.06.2016

Nakladatel

Taras Shevchenko National University of Kyiv

Místo

Kyiv

ISSN

1728-2276

Periodikum

Visnik kiivskogo nacionalnogo universitetu imeni Tarasa Ševčenka

Svazek

16

Číslo

1

Stát

Ukrajina

Strany od

27

Strany do

31

Strany počet

5

Plný text v Digitální knihovně

BibTex

@article{BUT140566,
  author="Veronika {Novotná} and Bedřich {Půža} and Denys {Khusainov} and Irada {Dzhalladova}",
  title="Research of the effectivness of advertising in conditions of the manufacturers competition",
  journal="Visnik kiivskogo nacionalnogo universitetu imeni Tarasa Ševčenka",
  year="2016",
  volume="16",
  number="1",
  pages="27--31",
  issn="1728-2276"
}