Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
NOVOTNÁ, V.; PŮŽA, B.; KHUSAINOV, D.; DZHALLADOVA, I.
Originální název
Research of the effectivness of advertising in conditions of the manufacturers competition
Anglický název
Druh
Článek recenzovaný mimo WoS a Scopus
Originální abstrakt
Anglický abstrakt
Klíčová slova
model, advertising, budget allocation, efficiency
Klíčová slova v angličtině
Autoři
Rok RIV
2018
Vydáno
30.06.2016
Nakladatel
Taras Shevchenko National University of Kyiv
Místo
Kyiv
ISSN
1728-2276
Periodikum
Visnik kiivskogo nacionalnogo universitetu imeni Tarasa Ševčenka
Svazek
16
Číslo
1
Stát
Ukrajina
Strany od
27
Strany do
31
Strany počet
5
Plný text v Digitální knihovně
http://hdl.handle.net/
BibTex
@article{BUT140566, author="Veronika {Novotná} and Bedřich {Půža} and Denys {Khusainov} and Irada {Dzhalladova}", title="Research of the effectivness of advertising in conditions of the manufacturers competition", journal="Visnik kiivskogo nacionalnogo universitetu imeni Tarasa Ševčenka", year="2016", volume="16", number="1", pages="27--31", issn="1728-2276" }