Detail publikace

Research of the effectivness of advertising in conditions of the manufacturers competition

NOVOTNÁ, V. PŮŽA, B. KHUSAINOV, D. DZHALLADOVA, I.

Originální název

Research of the effectivness of advertising in conditions of the manufacturers competition

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

angličtina

Originální abstrakt

Research of the effectivness of advertising in conditions of the manufacturers competition

Klíčová slova

model, advertising, budget allocation, efficiency

Autoři

NOVOTNÁ, V.; PŮŽA, B.; KHUSAINOV, D.; DZHALLADOVA, I.

Vydáno

30. 6. 2016

Nakladatel

Taras Shevchenko National University of Kyiv

Místo

Kyiv

ISSN

1728-2276

Periodikum

Visnik kiivskogo nacionalnogo universitetu imeni Tarasa Ševčenka

Ročník

16

Číslo

1

Stát

Ukrajina

Strany od

27

Strany do

31

Strany počet

5

BibTex

@article{BUT140566,
  author="Veronika {Novotná} and Bedřich {Půža} and Denys {Khusainov} and Irada {Dzhalladova}",
  title="Research of the effectivness of advertising in conditions of the manufacturers competition",
  journal="Visnik kiivskogo nacionalnogo universitetu imeni Tarasa Ševčenka",
  year="2016",
  volume="16",
  number="1",
  pages="27--31",
  issn="1728-2276"
}