Detail publikace

Trendy digitálního marketingu a konkurenceschopnost internetové reklamy v České republice

NAVRÁTILOVÁ, L.

Originální název

Trendy digitálního marketingu a konkurenceschopnost internetové reklamy v České republice

Anglický název

Trends in digital marketing and competitiveness of Internet advertising in the Czech Republic

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Příspěvek prezentuje nové trendy v internetové reklamě a zároveň v celé šíři digitálního marketingu, jenž se během posledních let změnily z důvodu rozdílných zvyků spotřebitelů i vlivem moderních technologií. Cílem článku je vysvětlit nové podoby internetové reklamy a také nabídnout prognózu pro následující roky. Internetová reklama je zde také porovnána s tradičními formami reklama a poukazuje na chování spotřebitelů vzhledem k věku (generace X, Y a Z). Konkurenceschopnost internetové reklamy přibližuje výhody, které podniky mohou využít pro budování svého businessu na základě moderních a požadovaných trendů. Citační analýza je založena na sekundárním a primárním výzkumu aktuálních vědeckých článků publikovaných v hlavních marketingových a business žurnálech, mediálních agenturách a marketingových konferencích, jenž také přináší nové přístupy marketérům a podnikatelům.

Anglický abstrakt

The paper presents new trends in online advertising as well as in whole digital marketing area that has changed a lot for the last years because of different consumers’ habits and modern technologies. The aim of the article is to explain all these new forms of online advertising and also offer prognosis for next years. The internet advertising is also compared with traditional forms of advertising and shows our behaviour in connection with our age (generation X, Y and Z). Competitiveness of online advertising shows all the advantages which companies can use to build their business according to modern and desired trends. Citation analysis is performed on secondary and primary research of recent scientific articles published in major marketing and business journals, media agencies and marketing conferences that bring the approaches to marketers and businessmen too.

Klíčová slova

Internetová reklama, digitální marketing, trendy propagace na internetu, konkurenceschopnost internetu, sociální média

Klíčová slova v angličtině

Internet advertising, digital marketing, promotion trends on the Internet, competitiveness of the Internet, social media

Autoři

NAVRÁTILOVÁ, L.

Vydáno

8. 7. 2016

Nakladatel

NEWTON College, a. s.

Místo

Praha

ISSN

1801-7118

Periodikum

Scientia&Societas

Ročník

XII

Číslo

2

Stát

Česká republika

Strany od

152

Strany do

167

Strany počet

16

URL

BibTex

@article{BUT127412,
  author="Ludmila {Navrátilová}",
  title="Trendy digitálního marketingu a konkurenceschopnost internetové reklamy v České republice",
  journal="Scientia&Societas",
  year="2016",
  volume="XII",
  number="2",
  pages="152--167",
  issn="1801-7118",
  url="http://www.sets.cz"
}