Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 1.1.2025 — 31.12.2028
Zdroje financování
Evropská unie - Marie Skłodowska-Curie Actions
O projektu
Sustainability Transformation: Research and Innovation Network for Quality Information, Better Sustainability Reporting Practices and Business Resilience
Klíčová slova organizational development; cultural context; innovation; transnational comparison
Označení
HORIZON-MSCA-2023-SE-01
Originální jazyk
angličtina
Řešitelé
Konečná Zdeňka, doc. Ing., Ph.D. - hlavní řešitelKeuscher Thierry, M.A. - spoluřešitelPfeifer Marcel Rolf, Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Útvary
Ústav managementu- odpovědné pracoviště (10.6.2024 - nezadáno)Ústav managementu- příjemce (10.6.2024 - nezadáno)
Výsledky
KONEČNÁ, Z.; VALLIAPPAN, R.; RAMACHANDRAN, K.; CHENXI, W.; MANAIRKARASI, V. AI in data-driven marketing: Decoding consumer choices and behaviours. In Data Engineerign for Data-Driven Marketing. Leeds, UK: Emerald Publishing, 2025. p. 33-45. ISBN: 9781836623274.Detail
Odkaz
https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/myarea/project/101179323/program/43108390/details
Odpovědnost: Konečná Zdeňka, doc. Ing., Ph.D.