Detail projektu

STAR: Sustainability Transformation: Research and Innovation Network for Quality Information, Better Sustainability Reporting Practices and Business Resilience

Období řešení: 1.1.2025 — 31.12.2028

Zdroje financování

Evropská unie - Marie Skłodowska-Curie Actions

O projektu

Sustainability Transformation: Research and Innovation Network for Quality Information, Better Sustainability Reporting Practices and Business Resilience

Klíčová slova
organizational development; cultural context; innovation; transnational comparison

Označení

HORIZON-MSCA-2023-SE-01

Originální jazyk

angličtina

Řešitelé

Útvary

Ústav managementu
- odpovědné pracoviště (10.6.2024 - nezadáno)
Ústav managementu
- příjemce (10.6.2024 - nezadáno)

Výsledky

KONEČNÁ, Z.; VALLIAPPAN, R.; RAMACHANDRAN, K.; CHENXI, W.; MANAIRKARASI, V. AI in data-driven marketing: Decoding consumer choices and behaviours. In Data Engineerign for Data-Driven Marketing. Leeds, UK: Emerald Publishing, 2025. p. 33-45. ISBN: 9781836623274.
Detail

Odkaz