Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-SmapPAk. rok: 2024/2025
Předmět je zaměřený na prohloubení znalostí z oblasti marketingových procesů a jejich aplikaci v podnikové praxi. Důraz je kladen na kombinaci systémově procesního přístupu a aplikace kreativních technik v marketingu. Pozornost bude věnována vybraným okruhům s důrazem na úspěšnou realizaci strategického marketingového řízení firem a to především marketingovému výzkumu, využití QFD v marketingu, kreativním technikám a dalším oblastem praktické aplikace marketingových přístupů.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Přednášky:Účast na přednášce není povinná. CvičeníÚčast na cvičeních je povinná. Student může mít max. 3 absence. Během cvičení může student od vyučujícího získat až 10 bodů za výpočet probíraných příkladů.Zakončení předmětu:Studenti budou hodnoceni za vypracování projektu (max 50 bodů) a odborné rozpravy (max 50 bodů).Část kurzu bude věnována konzultaci projektů Projekt bude mít v celkovém hodnocení 50 % váhu v rámci získání klasifikovaného zápočtu.Zbývajících 50 % bude možné získat v rámci písemné práce, jejíž obsahem bude jeden příklad a dvě otevřené otázky.Zakončení předmětu pro studenty s individuálním studiem:Vypracování projektu, ústní zkouškaV případě ERASMUS výjezdu uznání podobného předmětuZakončení předmětu distanční forma:Vypracování projektu, ústní zkouškaBude probíhat formou otázek v rámci jednotlivých přednášek a propočtem příkladů na základě probrané látky.
Učební cíle
Základní literatura
Doporučená literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení