Detail předmětu
Theory of Marketing
FP-RtmarDEAk. rok: 2022/2023
Předmět bude orientovaný na prezentaci nejnovějších poznatků z oblasti marketingu, zejména s důrazem na strategický marketing, marketing služeb a mezinárodní marketing.
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Literatura
Murphy, J. Intermarket Analysis : Profiting from Global Market Relationships (EN)
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Jazyk výuky
Osnovy výuky
2. Uplatnění analytických metod při uplatnění marketingových přístupů
3. Syntéza výsledků výzkumu jako základ pro generování námětů na marketingová opatření
Cíl
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Zařazení předmětu ve studijních plánech
- Program DSP-E doktorský
obor DSP-ŘEP-E , 2. ročník, letní semestr, 0 kreditů, povinně volitelný
- Program DSP-KS-E doktorský
obor DSP-ŘEP-KSE , 2. ročník, zimní semestr, 0 kreditů, povinně volitelný
obor DSP-ŘEP-KSE , 2. ročník, letní semestr, 0 kreditů, povinně volitelný - Program DSP-E doktorský
obor DSP-ŘEP-E , 2. ročník, zimní semestr, 0 kreditů, povinně volitelný