Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
SYCHROVÁ, L.
Originální název
Measuring the effectiveness of marketing activities use in relation to company size
Anglický název
Druh
Článek recenzovaný mimo WoS a Scopus
Originální abstrakt
The aim of this paper is to research the relationship between measurements of eff ectiveness of marketing activities and company size. An analysis of the economic sources, professional publications, analysis and reports of previous research shows that the concept of measuring of eff ectiveness is one of the key themes, which economists always pay much attention.
Anglický abstrakt
Klíčová slova
company size, effectiveness, metrics, marketing, marketing activities, marketing goals
Klíčová slova v angličtině
Autoři
Rok RIV
2014
Vydáno
20.03.2013
ISSN
1211-8516
Periodikum
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
Svazek
2013
Číslo
2
Stát
Česká republika
Strany od
500
Strany do
506
Strany počet
570
BibTex
@article{BUT98902, author="Lucie {Jedličková}", title="Measuring the effectiveness of marketing activities use in relation to company size", journal="Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis", year="2013", volume="2013", number="2", pages="500--506", issn="1211-8516" }