Detail publikace

Metodika měření dynamických účinků v srdcovkové části výhybek

SMUTNÝ, J. PAZDERA, L. VUKUŠIČ, I. TOMANDL, V.

Originální název

Metodika měření dynamických účinků v srdcovkové části výhybek

Český název

Metodika měření dynamických účinků v srdcovkové části výhybek

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek pojednává o měření a analýze dynamických jevů v srdcovkové části výhybek. Jde o velmi aktuální problematiku, protože výhybky patří ke klíčovým komponentům železní tratě. Nejvíce namáhaným místem výhybkové konstrukce je srdcovková část výhybky, kde dochází k přechodu kola z křídlové kolejnice na srdcovkový klín, případně naopak. Součástí příspěvku je rozbor problému a návrh vhodné metodiky včetně její praktické aplikace. Závěr obsahuje zhodnocení a doporučení pro praxi.

Český abstrakt

Příspěvek pojednává o měření a analýze dynamických jevů v srdcovkové části výhybek. Jde o velmi aktuální problematiku, protože výhybky patří ke klíčovým komponentům železní tratě. Nejvíce namáhaným místem výhybkové konstrukce je srdcovková část výhybky, kde dochází k přechodu kola z křídlové kolejnice na srdcovkový klín, případně naopak. Součástí příspěvku je rozbor problému a návrh vhodné metodiky včetně její praktické aplikace. Závěr obsahuje zhodnocení a doporučení pro praxi.

Klíčová slova

měření, dynamické účinky, výhybky

Rok RIV

2012

Vydáno

10.12.2012

Nakladatel

KPM Consult a.s.

Místo

Brno

ISSN

1210-3942

Periodikum

Nová železniční technika

Ročník

2012

Číslo

6

Stát

CZ

Strany od

17

Strany do

23

Strany počet

7

Dokumenty

BibTex


@article{BUT96098,
  author="Jaroslav {Smutný} and Luboš {Pazdera} and Ivan {Vukušič} and Vladimír {Tomandl}",
  title="Metodika měření dynamických účinků v srdcovkové části výhybek",
  annote="Příspěvek pojednává o měření a analýze dynamických jevů v srdcovkové části výhybek. Jde o velmi aktuální problematiku, protože výhybky patří ke klíčovým komponentům železní tratě. Nejvíce namáhaným místem výhybkové konstrukce je srdcovková část výhybky, kde dochází k přechodu kola z křídlové kolejnice na srdcovkový klín, případně naopak. Součástí příspěvku je rozbor problému a návrh vhodné metodiky včetně její praktické aplikace. Závěr obsahuje zhodnocení a doporučení pro praxi.",
  address="KPM Consult a.s.",
  chapter="96098",
  institution="KPM Consult a.s.",
  number="6",
  volume="2012",
  year="2012",
  month="december",
  pages="17--23",
  publisher="KPM Consult a.s.",
  type="journal article - other"
}