Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
MILICHOVSKÝ, F.; ŠIMBEROVÁ, I.
Originální název
Signification of marketing effectiveness in industry
Anglický název
Druh
Článek recenzovaný mimo WoS a Scopus
Originální abstrakt
Nowadays, marketing and marketing performance are becoming one of the most important sections in all companies. The reason for this change is made by world globalization. Many companies have to improve own corporate marketing activities, especially in industrial marketing. Marketing thinking brings new view on market environment and creates specific marketing tools, which are possible to use in industry area. Companies have no comparison with own competitors in the individual industry fields, which is only possible using appropriately by chosen instruments. The goal of this paper is map current level of knowledge on the issue, based on a search of scientific articles and researches.
Anglický abstrakt
Klíčová slova
marketing effectiveness, industry, corporate performance, measurement.
Klíčová slova v angličtině
Autoři
Rok RIV
2012
Vydáno
16.11.2011
Nakladatel
Mykolas Romeris University
Místo
Vilnius
ISSN
2029-8501
Periodikum
International Scientific Conference “Whither Our Economies
Svazek
2011
Číslo
1
Stát
Litevská republika
Strany od
98
Strany do
103
Strany počet
6
Plný text v Digitální knihovně
http://hdl.handle.net/
BibTex
@article{BUT75309, author="František {Milichovský} and Iveta {Šimberová}", title="Signification of marketing effectiveness in industry", journal="International Scientific Conference “Whither Our Economies", year="2011", volume="2011", number="1", pages="98--103", issn="2029-8501" }