Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
NĚMCOVÁ, Z.; DVOŘÁK, J.; BUDÍK, J.
Originální název
Cybernetic model of e-commerce focused on costumer
Anglický název
Druh
Článek recenzovaný mimo WoS a Scopus
Originální abstrakt
This paper describes how to implement methods of cybernetics into the economy. The mathematical model was created in MATLAB software. Created model works with two feed backs, which are realized through question forms. The goal of this model is to decrease difference between demand and offer
Anglický abstrakt
Klíčová slova
Electronic commerce, strategy, technology, marketing, E-commerce, Business to Customer, Business to Business
Klíčová slova v angličtině
Autoři
Rok RIV
2011
Vydáno
04.04.2011
Nakladatel
Pardubice
Místo
ČR
ISSN
1211-555X
Periodikum
Scientific Papers of the University of Pardubice-Series D-Faculty of Economics and Administration
Svazek
Číslo
1
Stát
Česká republika
Strany od
Strany do
10
Strany počet
100
BibTex
@article{BUT45283, author="Zuzana {Němcová} and Jiří {Dvořák} and Jan {Budík}", title="Cybernetic model of e-commerce focused on costumer", journal="Scientific Papers of the University of Pardubice-Series D-Faculty of Economics and Administration", year="2011", volume="2011", number="1", pages="1--10", issn="1211-555X" }