Detail publikace

Cybernetic model of e-commerce focused on costumer

NĚMCOVÁ, Z. DVOŘÁK, J. BUDÍK, J.

Originální název

Cybernetic model of e-commerce focused on costumer

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

angličtina

Originální abstrakt

This paper describes how to implement methods of cybernetics into the economy. The mathematical model was created in MATLAB software. Created model works with two feed backs, which are realized through question forms. The goal of this model is to decrease difference between demand and offer

Klíčová slova

Electronic commerce, strategy, technology, marketing, E-commerce, Business to Customer, Business to Business

Klíčová slova v angličtině

Electronic commerce, strategy, technology, marketing, E-commerce, Business to Customer, Business to Business

Autoři

NĚMCOVÁ, Z.; DVOŘÁK, J.; BUDÍK, J.

Rok RIV

2011

Vydáno

4. 4. 2011

Nakladatel

Pardubice

Místo

ČR

ISSN

1211-555X

Periodikum

Sborník vědeckých prací University Pardubice

Ročník

2011

Číslo

1

Stát

Česká republika

Strany od

1

Strany do

10

Strany počet

100

BibTex

@article{BUT45283,
  author="Zuzana {Němcová} and Jiří {Dvořák} and Jan {Budík}",
  title="Cybernetic model of e-commerce focused on costumer",
  journal="Sborník vědeckých prací University Pardubice",
  year="2011",
  volume="2011",
  number="1",
  pages="1--10",
  issn="1211-555X"
}