Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
NAVRÁTIL, J., ZICH, M.
Originální název
Studie příčin nadměrných dlouhodobých průhybů mostů velkých rozpětí
Anglický název
The study of reasons for excessive long-term deflections of long-span bridges
Druh
Článek recenzovaný mimo WoS a Scopus
Originální abstrakt
Průhyby předpjatých mostů od dlouhodobých zatížení jsou často větší než hodnoty průhybů předpokládané projektem. Zejména u konstrukcí letmo betonovaných dochází po určitém čase k nadměrným průhybům. Proto bývají tyto konstrukce podrobně analyzovány a dlouhodobě sledovány. Srovnávací výpočty a sledování vývoje průhybů dálničního mostu přes řeku Vltavu byly prováděny s cílem odhalit a kvantifikovat možné příčiny nadměrných průhybů konstrukcí.
Anglický abstrakt
The long-term deflections of prestressed bridges are often larger than the deflections expected in the design. Especially in case of cast-in-place segmental bridges constructed by cantilever method, the excessive deflections occur some time after completion. Detail structural analysis and the monitoring of these types of bridges became therefore a matter of interest. To reveal and quantify the possible reasons of excessive bridge deflections, the development of deflection of highway bridge across Vltava River is monitored and analysed.
Klíčová slova v angličtině
long-term deflections, prestressed bridges, structural analysis, monitoring
Autoři
Rok RIV
2011
Vydáno
01.01.2003
ISSN
1213-3116
Periodikum
Beton TKS
Svazek
3
Číslo
4
Stát
Česká republika
Strany od
36
Strany počet
6
BibTex
@article{BUT41727, author="Jaroslav {Navrátil} and Miloš {Zich}", title="Studie příčin nadměrných dlouhodobých průhybů mostů velkých rozpětí", journal="Beton TKS", year="2003", volume="3", number="4", pages="6", issn="1213-3116" }