Detail publikace

Marketingová efektivnost v kontextu strategického marketingu

MILICHOVSKÝ, F.

Originální název

Marketingová efektivnost v kontextu strategického marketingu

Anglický název

Marketing efficiency in strategic marketing context

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Strategický marketing je potreba chápat jako nastroj, s jehož pomoci jsou vytváreny veškeré budoucí plány, které se týkají odbytu produktu. Je nedílnou soucástí strategického rízení podniku, které napomáhá upevnovat vlastní postavení na trhu. Z duvodu soucasného trendu tvorby efektivních organizaci je nezbytné overovat návratnost vynaložených prostredku a zjištovat mimo jiné efektivitu techto prostredku, které byly vloženy do marketingu organizace.

Anglický abstrakt

Strategic marketing can be understood as a tool, which can help create almost all future plans connected to sales. Strategic marketing is included in strategic management which helps to improve own market share. However, trend of creation effectiveness companies is increasing and there are necessary to check returns of finance and search for efficiency of these funds which were input into marketing.

Klíčová slova

Marketingová efektivnost, strategický marketing, výkonnost, strategie

Klíčová slova v angličtině

Marketing efficiency, strategy marketing, performance, strategy

Autoři

MILICHOVSKÝ, F.

Rok RIV

2010

Vydáno

14. 12. 2010

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-4194-1

Kniha

International workshop for PhD students

Strany od

1

Strany do

6

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT36088,
  author="František {Milichovský}",
  title="Marketingová efektivnost v kontextu strategického marketingu",
  booktitle="International workshop for PhD students",
  year="2010",
  pages="1--6",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-4194-1"
}