Detail publikace
Návrh rekonstrukce železničního mostu v km 5,872 na trati Český Těšín - Ostrava Kunčice ("GAGARIN")
KLUSÁČEK, L. ŠEDIVÝ, J. NEČAS, R. DOBIÁŠ, L. TERŠEL, M.
Originální název
Návrh rekonstrukce železničního mostu v km 5,872 na trati Český Těšín - Ostrava Kunčice ("GAGARIN")
Český název
Návrh rekonstrukce železničního mostu v km 5,872 na trati Český Těšín - Ostrava Kunčice ("GAGARIN")
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
V článku je popsána rekonstrukce předpjatého železničního mostu o pěti polích s rozpětím 5 x 30,0 m z roku 1960-1961. Původní předpjatá konstrukce z prefabrikovaných dodatečně předpínaných nosníků byla zesílena spřaženou deskou ve tvaru koryta průběžného štěrkového lože a dodatečným předpětím volnými kabely. Zesílení konstrukce bylo požadováno pro zvětšenou tíhu nového průběžného štěrkového lože a zatížení soupravami SW2 podle EN 1991 -2.
Český abstrakt
V článku je popsána rekonstrukce předpjatého železničního mostu o pěti polích s rozpětím 5 x 30,0 m z roku 1960-1961. Původní předpjatá konstrukce z prefabrikovaných dodatečně předpínaných nosníků byla zesílena spřaženou deskou ve tvaru koryta průběžného štěrkového lože a dodatečným předpětím volnými kabely. Zesílení konstrukce bylo požadováno pro zvětšenou tíhu nového průběžného štěrkového lože a zatížení soupravami SW2 podle EN 1991 -2.
Klíčová slova
železniční most; předpjatá konstrukce; dodatečné předpětí; spřažená konstrukce;
Vydáno
20.01.2011
Nakladatel
SUDOP Praha a.s.
Místo
Praha
Strany od
77
Strany do
82
Strany počet
6
Dokumenty
BibTex
@inproceedings{BUT36054,
author="Ladislav {Klusáček} and Jan {Šedivý} and Radim {Nečas} and Lumír {Dobiáš} and Miroslav {Teršel}",
title="Návrh rekonstrukce železničního mostu v km 5,872 na trati Český Těšín - Ostrava Kunčice ("GAGARIN")",
annote="V článku je popsána rekonstrukce předpjatého železničního mostu o pěti polích s rozpětím 5 x 30,0 m z roku 1960-1961. Původní předpjatá konstrukce z prefabrikovaných dodatečně předpínaných nosníků byla zesílena spřaženou deskou ve tvaru koryta průběžného štěrkového lože a dodatečným předpětím volnými kabely. Zesílení konstrukce bylo požadováno pro zvětšenou tíhu nového průběžného štěrkového lože a zatížení soupravami SW2 podle EN 1991 -2.",
address="SUDOP Praha a.s.",
booktitle="Železniční mosty a tunely",
chapter="36054",
edition="1",
howpublished="print",
institution="SUDOP Praha a.s.",
year="2011",
month="january",
pages="77--82",
publisher="SUDOP Praha a.s.",
type="conference paper"
}