Detail publikace

Návrh rekonstrukce železničního mostu v km 5,872 na trati Český Těšín - Ostrava Kunčice ("GAGARIN")

KLUSÁČEK, L. ŠEDIVÝ, J. NEČAS, R. DOBIÁŠ, L. TERŠEL, M.

Originální název

Návrh rekonstrukce železničního mostu v km 5,872 na trati Český Těšín - Ostrava Kunčice ("GAGARIN")

Český název

Návrh rekonstrukce železničního mostu v km 5,872 na trati Český Těšín - Ostrava Kunčice ("GAGARIN")

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

V článku je popsána rekonstrukce předpjatého železničního mostu o pěti polích s rozpětím 5 x 30,0 m z roku 1960-1961. Původní předpjatá konstrukce z prefabrikovaných dodatečně předpínaných nosníků byla zesílena spřaženou deskou ve tvaru koryta průběžného štěrkového lože a dodatečným předpětím volnými kabely. Zesílení konstrukce bylo požadováno pro zvětšenou tíhu nového průběžného štěrkového lože a zatížení soupravami SW2 podle EN 1991 -2.

Český abstrakt

V článku je popsána rekonstrukce předpjatého železničního mostu o pěti polích s rozpětím 5 x 30,0 m z roku 1960-1961. Původní předpjatá konstrukce z prefabrikovaných dodatečně předpínaných nosníků byla zesílena spřaženou deskou ve tvaru koryta průběžného štěrkového lože a dodatečným předpětím volnými kabely. Zesílení konstrukce bylo požadováno pro zvětšenou tíhu nového průběžného štěrkového lože a zatížení soupravami SW2 podle EN 1991 -2.

Klíčová slova

železniční most; předpjatá konstrukce; dodatečné předpětí; spřažená konstrukce;

Vydáno

20.01.2011

Nakladatel

SUDOP Praha a.s.

Místo

Praha

Strany od

77

Strany do

82

Strany počet

6

Dokumenty

BibTex


@inproceedings{BUT36054,
  author="Ladislav {Klusáček} and Jan {Šedivý} and Radim {Nečas} and Lumír {Dobiáš} and Miroslav {Teršel}",
  title="Návrh rekonstrukce železničního mostu v km 5,872 na trati Český Těšín - Ostrava Kunčice ("GAGARIN")",
  annote="V článku je popsána rekonstrukce předpjatého železničního mostu o pěti polích s rozpětím 5 x 30,0 m z roku 1960-1961. Původní předpjatá konstrukce z prefabrikovaných dodatečně předpínaných nosníků byla zesílena spřaženou deskou ve tvaru koryta průběžného štěrkového lože a dodatečným předpětím volnými kabely. Zesílení konstrukce bylo požadováno pro zvětšenou tíhu nového průběžného štěrkového lože a zatížení soupravami SW2 podle EN 1991 -2.",
  address="SUDOP Praha a.s.",
  booktitle="Železniční mosty a tunely",
  chapter="36054",
  edition="1",
  howpublished="print",
  institution="SUDOP Praha a.s.",
  year="2011",
  month="january",
  pages="77--82",
  publisher="SUDOP Praha a.s.",
  type="conference paper"
}