Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
LINKESCHOVÁ, D.
Originální název
Je potřeba inovací v předmětech Management a marketing? Jaké vlastně jsou požadavky na manažera stavební firmy?
Anglický název
Are there needs for innovation og subjects Management and Marketing? What is required of a construction company manager?
Druh
Stať ve sborníku v databázi WoS či Scopus
Originální abstrakt
Tento příspěvek se zybává zejména potřebami inovace předmětů Management a Marketing v rámci nového bakalářského studijního programu Management stavebnictví na VUT v Brně FAST.
Anglický abstrakt
paper deals mainly with needs for innovation of subjects Management and Marketing within the frame of new bachelor study programe.
Klíčová slova
manažer, student, vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
soft skills, management
Autoři
Vydáno
09.11.2007
Nakladatel
CERM s.r.o.
Místo
Brno
ISBN
978-80-7204-564-8
Kniha
Modernizace vyzky na FAST VUT v Brně
Edice
Práce a studie Ústavu stavební ekonomiky a řízení
Strany od
21
Strany do
24
Strany počet
4
BibTex
@inproceedings{BUT25930, author="Dana {Linkeschová}", title="Je potřeba inovací v předmětech Management a marketing? Jaké vlastně jsou požadavky na manažera stavební firmy?", booktitle="Modernizace vyzky na FAST VUT v Brně", year="2007", series="Práce a studie Ústavu stavební ekonomiky a řízení", number="první", pages="21--24", publisher="CERM s.r.o.", address="Brno", isbn="978-80-7204-564-8" }