Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
MRÁČEK, P.; VOLŠA, L.
Originální název
Business Professionalism & Customer Satisfaction
Anglický název
Druh
Stať ve sborníku v databázi WoS či Scopus
Originální abstrakt
The article illustrates connection between Business Professionalism and Customer Satisfaction.
Anglický abstrakt
Klíčová slova
Business, profesionalism, creativity, statifaction, loyalty, satisfied customer
Klíčová slova v angličtině
Autoři
Vydáno
11.05.2007
Nakladatel
Evropský polytechnický institut, s.r.o.
Místo
Kunovice
ISBN
978-80-7314-111-0
Kniha
Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy
Strany od
79
Strany do
84
Strany počet
306
BibTex
@inproceedings{BUT22666, author="Pavel {Mráček} and Lukáš {Volša}", title="Business Professionalism & Customer Satisfaction", booktitle="Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy", year="2007", pages="79--84", publisher="Evropský polytechnický institut, s.r.o.", address="Kunovice", isbn="978-80-7314-111-0" }