Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
Jurová, M.
Originální název
Strategie krizového řízení firmy
Anglický název
Strategy krisis management enterprise
Druh
Stať ve sborníku v databázi WoS či Scopus
Originální abstrakt
Změny kladou značné požadavky na kreativitu a schopnosti pro řešení problémů u všech článklů organizace a to jak za normálního stavu, tak i za krizových situací. Věcně fundovaný metodický zákjlad pravidel zacházení s ohniskem krize nebo již vzniklou krizí může významně přispět ke snížení ztrát a to je také trvalým posláním logistické koncepce.
Anglický abstrakt
This article is giving a notice to management of change conception. An increasing non-linearity and competitive condition of product characteristic are discussed. Unexpected changes in source potential and growth of dynamic innovation development and its science-technical foul territory supported by severe informatization: This all can induce unexpected crisis situation on which must be each manager hardly prepared.
Klíčová slova v angličtině
crisis,strategy enterprise, management crisis
Autoři
Rok RIV
2011
Vydáno
19.05.2004
Nakladatel
Vojenská akademie v Brně
Místo
Brno
ISBN
80-85960-71-0
Kniha
Krizový management
Strany od
227
Strany počet
6
BibTex
@inproceedings{BUT17825, author="Marie {Jurová}", title="Strategie krizového řízení firmy", booktitle="Krizový management", year="2004", pages="6", publisher="Vojenská akademie v Brně", address="Brno", isbn="80-85960-71-0" }