Detail publikačního výsledku

Strategie krizového řízení firmy

Jurová, M.

Originální název

Strategie krizového řízení firmy

Anglický název

Strategy krisis management enterprise

Druh

Stať ve sborníku v databázi WoS či Scopus

Originální abstrakt

Změny kladou značné požadavky na kreativitu a schopnosti pro řešení problémů u všech článklů organizace a to jak za normálního stavu, tak i za krizových situací. Věcně fundovaný metodický zákjlad pravidel zacházení s ohniskem krize nebo již vzniklou krizí může významně přispět ke snížení ztrát a to je také trvalým posláním logistické koncepce.

Anglický abstrakt

This article is giving a notice to management of change conception. An increasing non-linearity and competitive condition of product characteristic are discussed. Unexpected changes in source potential and growth of dynamic innovation development and its science-technical foul territory supported by severe informatization: This all can induce unexpected crisis situation on which must be each manager hardly prepared.

Klíčová slova v angličtině

crisis,strategy enterprise, management crisis

Autoři

Jurová, M.

Rok RIV

2011

Vydáno

19.05.2004

Nakladatel

Vojenská akademie v Brně

Místo

Brno

ISBN

80-85960-71-0

Kniha

Krizový management

Strany od

227

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT17825,
  author="Marie {Jurová}",
  title="Strategie krizového řízení firmy",
  booktitle="Krizový management",
  year="2004",
  pages="6",
  publisher="Vojenská akademie v Brně",
  address="Brno",
  isbn="80-85960-71-0"
}