Detail publikace
Společenskovědní předměty na technické univerzitě - význam, přínos a zhodnocení
LINDR, J.
Originální název
Společenskovědní předměty na technické univerzitě - význam, přínos a zhodnocení
Český název
Společenskovědní předměty na technické univerzitě - význam, přínos a zhodnocení
Typ
článek ve sborníku mimo WoS a Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Společenskovědní předměty na technické univerzitě přispívají k všestranné kultivaci studentů. Jejich posláním je rozvoj těch klíčových kompetencí a soft skills, které vhodně doplňují kompetence získané v odborných předmětech. Příspěvek se zabývá zhodnocením celkového dojmu z výuky u třech vybraných společenskovědních předmětů na technické univerzitě, a to Etika v podnikání, Prezentační dovednosti a Sociologie. Na základě dlouhodobé zkušenosti s výukou a zpětnovazební ankety Hodnocení kvality výuky lze zjistit, jak je pro studenty přínosná. Jednorozměrnou statistickou analýzou lze vysledovat trend ukazující spokojenost s výukou a potřebnost soustavného vyhodnocení kvality výuky. Obecně se ukazuje, že společenskovědní předměty plní své poslání a že významnou měrou napomáhají všestrannému rozvoji studentů.
Český abstrakt
Společenskovědní předměty na technické univerzitě přispívají k všestranné kultivaci studentů. Jejich posláním je rozvoj těch klíčových kompetencí a soft skills, které vhodně doplňují kompetence získané v odborných předmětech. Příspěvek se zabývá zhodnocením celkového dojmu z výuky u třech vybraných společenskovědních předmětů na technické univerzitě, a to Etika v podnikání, Prezentační dovednosti a Sociologie. Na základě dlouhodobé zkušenosti s výukou a zpětnovazební ankety Hodnocení kvality výuky lze zjistit, jak je pro studenty přínosná. Jednorozměrnou statistickou analýzou lze vysledovat trend ukazující spokojenost s výukou a potřebnost soustavného vyhodnocení kvality výuky. Obecně se ukazuje, že společenskovědní předměty plní své poslání a že významnou měrou napomáhají všestrannému rozvoji studentů.
Klíčová slova
společenskovědní předměty, celkový dojem, přínos, poslání předmětu, hodnocení kvality výuky, statistické zpracování
Vydáno
30.06.2021
Nakladatel
Magnanimitas
Místo
Hradec Králové
ISBN
978-80-87952-34-4
Kniha
QUAERE 2021
Číslo vydání
1.
Strany od
371
Strany do
377
Strany počet
7
URL
Dokumenty
BibTex
@inproceedings{BUT175229,
author="Jaroslav {Lindr}",
title="Společenskovědní předměty na technické univerzitě - význam, přínos a zhodnocení",
annote="Společenskovědní předměty na technické univerzitě přispívají k všestranné kultivaci studentů. Jejich posláním je rozvoj těch klíčových kompetencí a soft skills, které vhodně doplňují kompetence získané v odborných předmětech. Příspěvek se zabývá zhodnocením celkového dojmu z výuky u třech vybraných společenskovědních předmětů na technické univerzitě, a to Etika v podnikání, Prezentační dovednosti a Sociologie. Na základě dlouhodobé zkušenosti s výukou a zpětnovazební ankety Hodnocení kvality výuky lze zjistit, jak je pro studenty přínosná. Jednorozměrnou statistickou analýzou lze vysledovat trend ukazující spokojenost s výukou a potřebnost soustavného vyhodnocení kvality výuky. Obecně se ukazuje, že společenskovědní předměty plní své poslání a že významnou měrou napomáhají všestrannému rozvoji studentů.",
address="Magnanimitas",
booktitle="QUAERE 2021",
chapter="175229",
doi="https://doi.org/10.33543/q2021.11",
howpublished="online",
institution="Magnanimitas",
year="2021",
month="june",
pages="371--377",
publisher="Magnanimitas"
}