Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
Chalupský, V.
Originální název
The role of market orientation in contemporary managament
Anglický název
Druh
Stať ve sborníku v databázi WoS či Scopus
Originální abstrakt
Market orientation is a business culture, that commits the organization to the continuous creation of superior value for customer. The aim of this article is to discuss some of theoretical approaches toward marketing orientation.
Anglický abstrakt
Klíčová slova
market orientation, business culture
Klíčová slova v angličtině
Autoři
Vydáno
28.05.2004
Místo
Brno
ISBN
80-214-2661-6
Kniha
Management, economics and business development in the new european conditions
Strany od
25
Strany počet
4
BibTex
@inproceedings{BUT17205, author="Vladimír {Chalupský}", title="The role of market orientation in contemporary managament", booktitle="Management, economics and business development in the new european conditions", year="2004", pages="4", address="Brno", isbn="80-214-2661-6" }