Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
MIČÁK, P.
Originální název
Verification of Assumptions Valid Abroad on Creative Industries in the Case of the Publishing Industry in the Czech Republic
Anglický název
Druh
Stať ve sborníku mimo WoS a Scopus
Originální abstrakt
The aim of the article is to verify the validity of the traditional assumptions about the creative industries in the field of the publishing industry in the Czech Republic. These trends are people with a higher level of education in the creative industries, smaller sized companies operating in the creative industries and the clustering of creative industries in areas with a higher degree of urbanisation, especially in large cities
Anglický abstrakt
Klíčová slova
Creative Industries, Level of Education, IP ownership, Clusterization, Cultural industries, Creative Economy
Klíčová slova v angličtině
Autoři
Rok RIV
2021
Vydáno
11.12.2020
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně - Fakulta podnikatelská
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-5933-5
Kniha
Workshop specifického výzkumu 2020
Strany od
145
Strany do
151
Strany počet
7
BibTex
@inproceedings{BUT168947, author="Peter {Mičák}", title="Verification of Assumptions Valid Abroad on Creative Industries in the Case of the Publishing Industry in the Czech Republic", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020", year="2020", pages="145--151", publisher="Vysoké učení technické v Brně - Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="978-80-214-5933-5" }