Detail projektu

Hodnocení možností aplikace brandingových konceptů na trhu nízkoalkoholických nápojů v segmentu nápojů na bázi vína

Období řešení: 1.4.2017 — 30.9.2017

Zdroje financování

Neveřejný sektor - Přímé kontrakty - smluvní výzkum, neveřejné zdroje

O projektu

Hodnocení možností aplikace brandingových konceptů na trhu nízkoalkoholických nápojů v segmentu nápojů na bázi vína

Klíčová slova
hodnocení možností aplikace brandingových konceptů

Označení

201701sm

Originální jazyk

čeština

Řešitelé

Zich Robert, doc. Ing., Ph.D. - hlavní řešitel

Útvary

Ústav managementu
- odpovědné pracoviště (9.5.2017 - nezadáno)
Vinařství Velké Bílovice, s.r.o.
- objednatel (15.11.2017 - nezadáno)
Ústav managementu
- příjemce (1.4.2017 - 30.9.2017)

Výsledky

ZICH, R.; CHLEBOVSKÝ, V.; ŠIMBEROVÁ, I.; MRÁČEK, P.; SCHÜLLER, D. Hodnocení možností aplikace brandingových konceptů na trhu nízkoalkoholických nápojů v segmentu nápojů na bázi vína. Brno: 2017. 157 s.
Detail