Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 1.4.2017 — 30.9.2017
Zdroje financování
Neveřejný sektor - Přímé kontrakty - smluvní výzkum, neveřejné zdroje
O projektu
Hodnocení možností aplikace brandingových konceptů na trhu nízkoalkoholických nápojů v segmentu nápojů na bázi vína
Klíčová slova hodnocení možností aplikace brandingových konceptů
Označení
201701sm
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Zich Robert, doc. Ing., Ph.D. - hlavní řešitel
Útvary
Ústav managementu- odpovědné pracoviště (9.5.2017 - nezadáno)Vinařství Velké Bílovice, s.r.o.- objednatel (15.11.2017 - nezadáno)Ústav managementu- příjemce (1.4.2017 - 30.9.2017)
Výsledky
ZICH, R.; CHLEBOVSKÝ, V.; ŠIMBEROVÁ, I.; MRÁČEK, P.; SCHÜLLER, D. Hodnocení možností aplikace brandingových konceptů na trhu nízkoalkoholických nápojů v segmentu nápojů na bázi vína. Brno: 2017. 157 s.Detail
Odpovědnost: Zich Robert, doc. Ing., Ph.D.