Kancelář rektora
KOMPETENCE
Kancelář rektora zabezpečuje zejména přípravu a vykonávání rozhodnutí rektora a dalších orgánů VUT a provádí řízení institucionálních informací a související zajištění vnitřních a vnějších komunikací VUT, přičemž zajišťuje:
- administrativní zajištění výkonu funkce rektora,
- podmínky pro činnost rektora a v nezbytných případech též pro činnost dalších orgánů VUT,
- podmínky pro činnost Správní rady VUT v souladu se Statutem Správní rady VUT,
- činnost Kolegia rektora a dalších poradních sborů a pracovních skupin dle Statutu VUT,
- řízení mediálních vztahů a publicity VUT, komunikace s médii včetně přípravy tiskových zpráv,
- mediálních a jiných prezentací VUT a poskytování mediální podpory publicity fakult a součástí,
- plánování, příprava, koordinace a zajištění organizace institucionálních návštěv, jednání a akcí
- na úrovni rektora vč. koordinace účasti a zastoupení rektora a vedení VUT na společenských akcích.
Kancelář rektora dále zabezpečuje přímé řízení agend:
- bezpečnostního ředitele,
- pověřence pro ochranu osobních údajů,
- podpůrného orgánu Ministerstva spravedlnosti pro střet zájmů dle zák. č. 159/2006 Sb.,
- správce informačních systémů (pro dohled nad konzistencí a rozvojem IS VUT),
- koordinátora genderové rovnosti,
- tiskové mluvčí,
- koordinátora institucionálních akcí.