Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FSI-XJMAk. rok: 1999/2000
Předmět "Jakost marketingových činností" objasňuje posluchačům vztah mezi systémem jakosti podniku a marketingovým procesem podniku, který je součástí smyčky životního cyklu produktu nebo služby. Obsah je orientován na využití prostředků, nástrojů a technik jakosti při zabezpečování a řízení marketingu. Vytváří podmínky pro jeho správné navázání na ostatní podnikové procesy. Svým rozsahem je zaměřen na požadavky malých a středních podniků. Souborem přednášek a cvičení vytváří ucelený soubor poznatků, které jsou v plné míře aplikovatelné v podnikové praxi od tvorby jakostní marketingové strategie až po jakostní analýzu distribuce tržních kanálů. Pochopením poslání, místa, obsahu a významu předmětu spolu s dalšími předměty studia řízení a zabezpečování jakosti dává předpoklady pro rozvinutí marketingu do filosofie "Total Quality Managementu", kde se vytváří metodologie jakostním marketingem řízení podniku jako synonymum úplného řízení podniku k jakosti.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Způsob a kritéria hodnocení
Učební cíle
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor , 2. ročník, letní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení odborného základu