Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FSI-VM1Ak. rok: 1999/2000
Předmět Základy managementu a marketingu má seznámit studenty s managementem jako vědou, záklaními činnostmi managementu podniku jako je plánování, organizování a rozhodování, s marketingem jako nedílnou součástí všech činností managementu. Studenti se seznámí s významem marketingu pro progresívní řízení podniku.Organizační struktury podniku, divizionální uspořádání, personalistika, řízení, pravomoc a moc, typy vedení, kontrolování a typy kontrol, rozvíjení manažerských schopností, asertivita, tvorba cílů.Význam marketingu a jeho historický vývoj, management a marketing, marketingové nástroje a strategie, komplexní marketingová strategie, marketingová informačnísoustava a marketingový výzkum, nástroje a pravidla propagace.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Způsob a kritéria hodnocení
Učební cíle
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor , 2. ročník, zimní semestr, povinnýobor , 2. ročník, zimní semestr, volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení odborného základu